Lampje vervangen van de koplamp corsa A

Forumindex Forums Modellen Corsa Lampje vervangen van de koplamp corsa A

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252021
    Peter Reedijk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2011

      Ik had al even de zoek functie gebruikt,maar niks kunnen vinden. Mijn opel corsa A uit 91 is af gekeurd omdat de lampen voor niet goed waren.Dus ik dacht dat doe ik zelf even is bij de astra ook geen probleem.Maar hoe krijg ik die dingen er uit kan iemand mij dat vertellen?
      Vrijdag moet hij weer voor de herkeuring dus ik hoopsnel een antwoord te hebben.
      Al vast bedankt

      #18063903
      TedMechanic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2007

        Da’s toch hetzelfde als bij een Astra? Behalve dan dat je er nog makkelijker bij kunt.

        Stekker los, stofkap los, ijzerdraadje dat de H4 lamp vasthoudt loswippen en voila.

        #18063904
        Peter Reedijk
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 July 2011

          @TedMechanic wrote:

          Da’s toch hetzelfde als bij een Astra? Behalve dan dat je er nog makkelijker bij kunt.

          Stekker los, stofkap los, ijzerdraadje dat de H4 lamp vasthoudt loswippen en voila.

          Ik twijfel dus of je die stekker er gewoon af kan trekken.En moet er een H4 lamp in ik dacht een H7.

          #18063905
          Jurgen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2007

            Staat wel op je koplampglas, of het H4 is. En idd gewoon de stekker eraf trekken, kan erg vast zitten. Dan rubber dop eraf en ijzerdraadje indrukken en inknijpen. Dan komt het lampje zo los.

            #18063906
            kaneelschep
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 November 2004

              Wil je nou de hele unit vervangen of alleen het lampje?
              Unit zit iig met paar boutjes vast en is er echt zo uit.
              Stekker zit gewoon op de lamp geklikt en is er ook zo af te trekken.
              Het lampje zelf zit met een haakje van metaal vast. Daar moet je 2 haakjes van inknijpen en dan kan je hem wegkantelen van de lamp.
              Eigenlijk erg makkelijk :)

              #18063907
              Peter Reedijk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 July 2011

                Het is gelukt en nu morgen voor de herkeuring.Ben benieuwd is toch wel leuk zo,n autootje van 21 jaar oud.

                #18063908
                trashmetal
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 February 2007

                  als dat het enige was heb je nog een goeie corsa :thumbup
                  zijn er jammergenoeg steeds minder :(

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.