Lagere stoel in Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Lagere stoel in Astra G

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Koffie
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 7

Sinds enkele maanden heb ik een vijfdeurs Astra G hatchback. Hij rijdt prima en is in goede staat, alleen pas ik er met mijn lengte niet zo goed in. Af fabriek zit de binnenspiegel in mijn blikveld en komen mijn knieën tegen het stuur. De stoel is in hoogte verstelbaar en staat al op de laagste stand.

De binnenspiegel is nu vervangen door een die hoger geplaatst is. Deze spiegel zit strak tegen de hemelbekleding. Bij de stoel heb ik 2 cm schuim weggesneden, waarmee de zithoogte acceptabel is. Omdat ik nu lager zit, klopt de hoogte van de lendensteun niet meer. Het zit dus niet echt geweldig… :negative: Daarom ben ik op zoek naar een andere stoel.

Weet iemand welke stoelen in de Astra G passen en of die lager zijn dan de originele stoelen? Zou een sportstoel iets zijn?

spicys
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 5

De stoelen uit een astra g coupé zitten wel veel opties op (hoogte, lendensteun, etc). Als je de rails en alles kan over plaatsen wat opzich niet veel werk is en er staan best veel op de sloop met nog prima stoelen namelijk.

-----------------------------------------------------------------------------------
    Huidige auto:
    Astra G Coupé Z20LET 2L Turbo 192pk MTC Motorsport
    upgrades volgen nog heb de auto pas 3 maanden :)

Vorige auto:
    Corsa B x12xe full sound system

Koffie
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 7

Bedankt voor de tip! Daar ga ik eens naar op zoek.

Koffie
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 7

De huidige stoel heeft overigens ook hoogteverstelling en staat in de laagste stand.

Het lukt me niet om een stoel uit een Astra G Coupé te vinden. Passen stoelen van andere modellen ook? Zijn leren stoelen of stoelen uit een sportinterieur lager dan de gewone stoffen stoelen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.