Laatste Update Navigatie

Forumindex Forums Modellen Grandland X Laatste Update Navigatie

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18395958
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      [quote quote=18395948]

      Rob je hebt alleen een licensekey nodig bij software(firmware)-update . Niet voor nieuwe kaarten. :smiley-car: :dank-u: Gr. Avatar

      Zo was het maar nu heb je voor het updaten van de FW ook geen license key meer nodig (wel een internetverbinding) gedurende het installeren[/quote]

       

      Ook dat was bekent bij deze kerel, maar nogmaals bedankt voor de info. :dank-u:

       

      Avatar

      #18396593
      Pietervb
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 May 2020

        voor de laatste, recente update van de software heb je volgens het duitse forum geen licensekey nodig …

        #18399234
        BigBadBanana
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 March 2020

          Nu heb ik een probleempje, de laatste firmware update heb ik zonder problemen gedaan,

          Maar de kaarten 18 lukt mij niet, halverwege  de update krijg ik een fout melding :cry: .

          Ik heb de link gebruikt die hier boven zijn vermeld. Wat doe ik verkeerd  de vorige update zijn telkens gelukt zonder problemen.

          #18399287
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            BigBadBanana heb je de link gebruikt van Liewes Opel roden?  Deze is wel goed, misschien is het verkeerd uitgepakt. Ik zou je aan raden om nog eens bij Liewes Roden op de site te kijken want daar is ook een uitleg bij https://www.liewesroden.nl/gratis-navigatieupdate/ :good:

            #18399341
            Supermotard
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 April 2011

              Had ik ook de eerste keer, dan heb je geen navi meer. Het lag bij mij aan de USB stick. Die van de firmware op de juiste wijze geformatteerd en de kaart update opnieuw erop gezet. Hierna zonder problemen gelukt. Zoals Avatar zegt, ook volgens de Liewes methode.

              #18399711
              BigBadBanana
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 March 2020

                Hey, bedankt voor de snelle reactie.

                Het is de zelfde stick die ik heb gebruikt om de firmware update.

                Ik zal morgen nog eens proberen na het bekijken na het filmpje,  ben nu op het werk.

                Ik hou je op de hoogte, als het lukt of niet

                #18399834
                BigBadBanana
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 March 2020

                  Het is gelukt, bij het uitpakken van het bestand met 7zip. Had ik een map swl en een bestandje, met het bestandje te verwijderen en alleen de swl map is het gelukt. 😊

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.