Laatste kans om deze mooie Vectra GTS te bemachtigen!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Laatste kans om deze mooie Vectra GTS te bemachtigen!

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #18113067
    Florian
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 March 2012

      Denk idd dat dat het geval is, de markt wil op dit moment gewoon zekerheid hebben. Vorige week in gesprek geweest met een dealer, nog ff afwachten wat daar uit komt.

      #18113068
      B44
        Lid sinds:
        4 April 2012

        Al bekend wanneer hij het veld gaat ruimen maat?

        Ben benieuwd naar je nieuwe waggie, maar eens bewonderen als je hem voor de deur hebt staan!

        #18113069
        Florian
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 March 2012

          Gister contact gehad met de dealer. Ik moet enkelen van jullie toch deels gelijk geven; het bedrag dat toen door een verkoper werd genoemd (hij had toch echt alle gegevens in het systeem ingevoerd) was nu ineens by far niet meer haalbaar, al was het wel veel meer dan de door sommigen eerder genoemde €4.000,-. Heb dus besloten om de Vec niet in te ruilen en m particulier te verkopen voor een lager bedrag dan de €8.000,- waar die nu voor te koop staat. Tot die tijd blijf ik lekker rijden in deze waggie.


          @Jeroen
          ; heej dude! Toch geen inruil dus, ik hou je op de hoogte!

          #18113070
          Kano
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2012

            Florian,

            super dat je even terugkoppelt. :thumb

            Ben benieuwd wat er voor terug komt.

            #18113071
            Astra-H
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 February 2013

              Goede beslissing. Het is ook een illusie te verwachten dat je voor een auto bij inruil meer geld krijgt dan wanneer je hem pafticulier zou verkopen. Ik zou ook blijven rijden en ondertussen particulier proberen te verkopen ;-)

              #18113072
              Florian
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 March 2012

                @Astra-H wrote:

                Goede beslissing. Het is ook een illusie te verwachten dat je voor een auto bij inruil meer geld krijgt dan wanneer je hem pafticulier zou verkopen. Ik zou ook blijven rijden en ondertussen particulier proberen te verkopen ;-)

                Ik heb nooit de illusie gehad dat ik er inruil meer voor zou krijgen dan particulier hoor. Zou een mooie wereld zijn, lekker makkelijk :thumb !

                #18113073
                Astra-H
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 February 2013

                  @Florian wrote:

                  @Astra-H wrote:

                  Goede beslissing. Het is ook een illusie te verwachten dat je voor een auto bij inruil meer geld krijgt dan wanneer je hem pafticulier zou verkopen. Ik zou ook blijven rijden en ondertussen particulier proberen te verkopen ;-)

                  Ik heb nooit de illusie gehad dat ik er inruil meer voor zou krijgen dan particulier hoor. Zou een mooie wereld zijn, lekker makkelijk :thumb !

                  Ik bedoel in het algemeen en niet specifiek jou hoor :smile:

                  #18113074
                  mike hammer
                    Lid sinds:
                    7 November 2009

                    Zo die prijs wel erg verlaagd!!!!!!
                    Als je hem nou niet verkoopt weet ik het ook niet meer. :thumb
                    Veel succes met de verkoop.

                    #18113075
                    Florian
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 March 2012

                      @mike hammer wrote:

                      Zo die prijs wel erg verlaagd!!!!!!
                      Als je hem nou niet verkoopt weet ik het ook niet meer. :thumb
                      Veel succes met de verkoop.

                      Haha thanks! Moet toch ergens beginnen!? Jij krijgt nog €0,50 extra korting Mike, en ik stofzuig m ook nog ff. :jerry

                      #18113076
                      mike hammer
                        Lid sinds:
                        7 November 2009

                        Ik ga er serieus over nadenken bij dit super aanbod HAHAHA.
                        Nee ik ben heel blij dat ik van die :fy1 vectra af ben.
                        Ik heb er genoeg ellende mee gehad vanaf nieuw.

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.