kwaliteits-problemen insignia 1,6T

Forumindex Forums Modellen Insignia kwaliteits-problemen insignia 1,6T

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257699
    johannesw
      Lid sinds:
      13 May 2013

      Ik heb sinds november 2009 een opel insignia. Was toendertijd een business edition.
      Heb inmiddels zoveel problemen met deze auto gehad dat ik ernstig twijfel over de kwaliteit van de insignia.

      Over de dealer, Merel Wormerveer, niets dan lof. Storingen worden snel opgespoord en verholpen.
      Even een opsomming wat er in de afgelopen jaren kapot is gegaan.
      3x bobine vervangen.
      2x gasklep huis
      2x luchtmeng motor
      Vastgelopen achterremmen.
      Auto staat nu weer bij de garage met waarschijnlijk een kapot gasklep huis. Dat is dan nr.3
      KM stand 70.000 Gelukkig was de auto geleased zodat ik niet voor de kosten hoefde op te draaien maar het zet je wel aan het denken.

      Zijn er meer mensen die deze problemen hebben gehad?

      Groet,

      Hans

      #18142726
      Reboq
        Lid sinds:
        29 May 2010

        Mijn 1.6T hebben ze na een rechtszaak terug moeten nemen. Motor problemen, inhouden, hikken etc. Was een 1.6T uit 2010
        Oordeel onafhankelijk expert: auto is gevaarlijk ( sloeg af net na optrekken stoplicht waardoor er bijna iemand binnen reed )

        #18142727
        kaneelschep
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2004

          Pfff.. Na 3 bobines en 2 gasklephuizen wordt je wel heel teleurgesteld in Opel. Lijkt me ook echt niet normaal.
          Dat is echt niet normaal en ik zou dit dan ook met Opel zelf proberen te regelen ipv de auto steeds naar de dealer brengen die alles gewoon vervangt.

          #18142728
          ronOPC1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 December 2007

            Overal wordt bezuinigd, op auto’s dus ook. Productiekosten moeten omlaag, helaas ook de kwaliteit. Dit is niet alleen in de autobranch hoor maar overal.
            Triest maar het is zo…………

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.