Krassen op achterklep

Forumindex Forums Modellen Insignia Krassen op achterklep

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256663
    LarsInsignia
      Lid sinds:
      28 March 2013

      Hoi!

      Op de achterklep bij de handgreep om de klep open te doen heb ik allemaal krassen zitten.. Geen idee hoe het kan, want ik hou mn sleutels nooit in mn hand en mijn ring komt er ook nooit langs..

      Foto ter verduidelijking:

      Pffff zo zonde, omdat de rest van de auto krasvrij is… (Bijna dan)

      Wat kan ik hier aan doen? Even insmeren met commandant?

      Mvg,
      Lars

      #18122374
      alaintrines
        Lid sinds:
        8 July 2012

        Hoi Lars, dit wordt toch echt even polijsten ;) ;) Bij een spot repair bedrijf zo gepiept :hmmz

        #18122375
        LarsInsignia
          Lid sinds:
          28 March 2013

          Hoi alaintrines, balen!! Misschien ga ik toch nog een poging doen om zelf de krassen nog te fixen.. Veel slechter dan dit kan ik het toch niet maken, haha

          Had ik maar een witte lak genomen :cry

          #18122376
          alaintrines
            Lid sinds:
            8 July 2012

            Succes, en in het vervolg de klep met de sleutel openen hahahaha ;) :D

            #18122377
            Family man
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 August 2012

              Dat is heel normaal hoor, zie je bij alle auto’s, zijn gewoon krassen van je nagels en zijn makkelijk weg te poetsen met een goed (licht) polijstmiddel zoals perloplast geel of

              http://www.carclean.nl/product/Autoglym/Super_Resin_Polish_500_ml_10599_100120″ onclick=”window.open(this.href);return false;


              @alaintrines
              , Dat is wel de slechtste tip die je kunt geven! :shock: , weet je wel wat een nieuwe sleutel kost?? of ergens staan met een afgebroken sleutel? en een flesje poets daar doe je wel effe mee..

              #18122378
              alaintrines
                Lid sinds:
                8 July 2012

                Hee Family man, de klep kun je zonder sleutel op afstandsbediening openen !!!! :vertag Maak je geen krassen en breek je al helemaal geen sleutel !!

                #18122379
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  Als een auto smerig is dan loop je dit soort kleine krasjes zeer snel op.
                  Op een zwarte zie je het sneller als op een witte maar ook daar ga je ze onherroepelijk oplopen.

                  @ Lars : uit welk deel van NL kom je ? Wellicht kijkt er een hobby detailer mee die dit even voor je wil doen ?

                  #18122380
                  LarsInsignia
                    Lid sinds:
                    28 March 2013

                    Ik kom uit Friesland.. Denk dat ik het eerst zelf even ga proberen, is wel een leuk klusje voor in t weekend.. Ik volg eerst de raad van Family Man op!

                    Misschien poets ik gelijk de hele auto wel even alsik tijd heb. Hoe dan ook, ik hou jullie even op de hoogte!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.