krakend geluid links achter

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum krakend geluid links achter

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216127
    moonlight_700
      Lid sinds:
      27 January 2007

      Reed vandaag stukje met mn raampje open…en nu hoor ik bij het minste geringste onglijkheid in het wegdek knakjes wegkomen bij het linkerachterwiel….dit hoor ik dus ook in de auto, ik dacht steeds dat het de hoedenplank was :hmmz

      heb al eerder verteld dat mn linkerachterwiel een zoem..zoem..zoem geluid maakt, mischien dat het er wat mee te maken heeft?

      Iemand enig idee wat het kan zijn dat zo knakt?

      Alvast bedankt!!!

      #17588931
      jaimey
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2006

        Schokdemper misschien???

        Die van mij was op een of andere manier verbogen daardoor werkte hij gewoon bij drempels en dergelijke maar als ik over keien heen reed leek het wel of de auto uit elkaar viel…

        #17588932
        moonlight_700
          Lid sinds:
          27 January 2007

          ja ding knakt/tikt echt heel erg, bij een zeer klein putje in het asfalt al…echt benieuwd wat het is..want binnenin de auto hoor je het heel anders daarom dacht ik juist dat mn hoedeplank was.

          #17588933
          jaimey
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2006

            Ik ben eerst bij de Kwik fitt, euromaster de opel dealer en nog meer zaken geweest die konden allemaal niets vinden. ze dachten allemaal dat het mijn stabilisator rubbers waren. Achtaf heb ik bij toen ik mijn winterbanden eronder ging leggen samen met die vent gekeken en hij zag het gelijk, Hij was gewoon verbogen.. Weet eerlijk gezegt niet hoe je het moet controleren. Misschien heeft iemand anders tips

            #17588934
            moonlight_700
              Lid sinds:
              27 January 2007

              de achterkant veert niet na ofzo…

              #17588935
              jaimey
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2006

                origineel gepost door moonlight_700
                de achterkant veert niet na ofzo…

                Mijn vec was zelfs bij de Euromaster op de schokbreker testbank geweest maar die vond ook niets..

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.