kosten Update Intellilink

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie kosten Update Intellilink

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354020
    rene
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2004

      Eerst mijn excuus voor het mogelijk verkeerd plaatsen van de vraag.
      maar ik weet niet waar ik em kwijt kan. Ik heb ook nog even op het forum gezocht en vorige week kon ik het nog vinden maar waar ik nu ook kijk helemaal niks. Zal mijn fout zijn  :unsure:

      Mijn vraag:

      Wie heeft recent een update van zijn intellilink laten uitvoeren.

      Ik had een afspraak gemaakt met Broekhuis IJsselmuiden. Die wil/kan na veel gezeur wel een update doen.
      Het gezeur zat em in het feit dat ze eigenlijk geen update doen als er geen problemen zijn met de software en dat android-auto illegaal zou zijn.
      Zijn woorden: er is geen werkende AA in de store, mijn antwoord als ik de auto breng dan zal ik je een werkende versie laten zien.
      Hij verbaast en dus ging ie bellen met OPEL NL.
      Nadat ze contact hadden gezocht met OPEL NL kunnen en willen ze het wel doen maar dan betaal ik arbeidsloon en de software die zij moeten kopen bij OPEL NL totale kosten 100 euro. :unsure:

      Volgens mij heb ik, hier, andere bedragen gelezen. Meende iets van 45/50 euro.

      Wie kan mij van meer informatie voorzien?

      :dank-u:

      NB.  O ja natuurlijk Broekhuis IJsselmuiden even vriendelijk bedankt met de mededeling dat ik nog even verder ging kijken.
      NB. I Natuurlijk wil ik betalen maar niet te veel hoor  ;-)

       

      #18354122
      rene
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2004

        uPDATE: Vandaag met mijn auto naar Broekhuis IJsselmuiden geweest ivm de terugroepactie voor mijn stuurkolom. Helaas moet er iets vervangen worden. Broekhuis IJsselmuiden gaat dit oplossen.
        Verder was ik voor die tijd in een soort van onmin gekomen ivm een software update voor mijn Intellilink.
        Tijdens mijn bezoek hebben we dit ook even uitgesproken. Voor beide partijen is wat te zeggen, en die monteur was in RL niet zo narrig als ie aan de telefoon klonk.
        Goed gesprek gehad, en een mooie toezegging gedaan.

        Mooi dat het vertrouwen is hersteld

        Wil de persoon uit Deventer dit ook even doorgeven  ;)

        #18367178
        Tom de Toolman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2019

          het scherm is groot genoeg om een up to date tomtom of garmin te bevestigen.
          is een stuk goedkoper dan 149 euro weggooien voor een 2 jaar oude versie

          #18458952
          fbosveld
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 March 2022

            Mijn dochter heeft kort geleden een Corsa uit 2016 gekocht. Helaas heeft die nog niet de boordcomputer (intellilink 3 ipv 4) die Android Auto mogelijk maakt.

            We zijn nu naar een hardware upgrade aan het kijken. Maar lees ik hier nou goed dat er ook een software update mogelijk is?

            O ja, en voor minder, veel minder geld…

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.