Kosten onderblok revisie

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Kosten onderblok revisie

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211938
    frank78
      Lid sinds:
      9 January 2006

      Ik ben bezig met een c20let te reviseren,en nu kwam ik bij het onderblok aan.
      Ik wil het laten reviseren maar ik weet niet waar en ook niet wat de kosten ervan zijn.
      Heeft iemand enig idee hiervan.
      Ik hoor het graag.

      #17519878
      corsaboy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        ligt eraan hoe je deze wilt laten reviseren..
        Kan vanaf 200 euro (is in mijn ogen geen revisie) tot 15.000 euro..
        Afhankelijk wat je nieuw en verbeterd wilt hebben…

        :D

        #17519879
        Bart Hoedemaker
          Lid sinds:
          12 February 2007

          Lekker duidelijk antwoord…..

          @ Frank78: ” En nu kwam ik bij het onderblok aan ” , bedoel je dus dat je de koprevisie deels zelf hebt gedaan ( opgebouwd ? )

          In principe laten honen op overmaatste zuigers en nieuwe lagerschalen, krukas slijpen( en keeringen enz ) moet genoeg zijn. Maar licht eraan wat de staat is van het onderblok….

          #17519880
          frank78
            Lid sinds:
            9 January 2006

            Ik heb inderdaad de kop eraf en deze moet weer goed zijn naar het infrezenvan de zittingen en
            nieuwe rubbertjes erop.
            Ik heb inderdaad de vraag wat de kosten zijn van laten honen op overmaatste zuigers en nieuwe lagerschalen, krukas slijpen( en keeringen enz ) moet genoeg zijn.Ook wil ik er arp bouten inhebben.

            #17519881
            Bart Hoedemaker
              Lid sinds:
              12 February 2007

              origineel gepost door frank78
              Ik heb inderdaad de kop eraf en deze moet weer goed zijn naar het infrezenvan de zittingen en
              nieuwe rubbertjes erop.
              Ik heb inderdaad de vraag wat de kosten zijn van laten honen op overmaatste zuigers en nieuwe lagerschalen, krukas slijpen( en keeringen enz ) moet genoeg zijn.Ook wil ik er arp bouten inhebben.

              Dan zou ik een telefoontje doen naar diverse revisie bedrijven, of mischien zijn er members op dit forum, die goedkopere opties weten :)

              #17519882
              frank78
                Lid sinds:
                9 January 2006

                Ja dat is ook een optie
                ik wacht even af wat de mensen op het forum nog voor een adressen weten.

                #17519883
                OPCdriver
                  Lid sinds:
                  1 August 2009

                  Revisie bedrijf Dymo-Track in Cruquius 0235293588 En Dymo-Tuning in Sassenheim kan JE zuigers Clevite lagers en ARP bouten leveren tegen redelijke prijzen 0252223001.
                  Succes Marcel.

                  #17519884
                  frank78
                    Lid sinds:
                    9 January 2006

                    okee badankt alvast voor de informatie ik zal er wel eens heen bellen.:thumbup

                    #17519885
                    Counterstrike
                      Lid sinds:
                      2 November 2005

                      ik heb destijds een onderblok uit de doos gekocht voor 550 euro..

                      soms worden ze nog wel aangeboden op MP of dergelijks.

                      #17519886
                      jason
                        Lid sinds:
                        1 July 2004
                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.