kort vraagje

Forumindex Forums Overige Opel algemeen kort vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233061
    eerste-opel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 March 2010

      Goed bezig de laatste tijd hier met vragen, mar daar zijn fora voor denk ik dan altijd maar.
      Vroeger had een auto altijd een deel 3 bij het kentekenbewijs. Is dat tegenwoordig nog in omloop??
      Ik heb namelijk na het lessen vorig jaar mijn eerste auto gekocht waar ik nu zo snel een ‘deel 1’ en een ‘deel 1 B’ bij gevonden heb. Voordat ik me rot ga zoeken of dit alles is voor de volledigheid en ooit een verkoop evt. wilde ik weten is er tegenwoordig nog meer dan bovenstaande delen of is dit alles?? 1 B is met de tenaamstelling, aanvang, naam, geboortedatum, adres etc. bedoel ik dan en deel 1 is o.a. met het identificatienummer, datum eerste toelating, voertuigsoort en merk om maar wat voorbeelden te noemen.

      Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want dat zou me mogelijk weer tijd schelen hoewel ik bang ben dat ik nog verder op zoek mag naar meer.

      #17820772
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Deel 1: gegevens voertuig
        Deel 1a (deel 2 vroeger): tenaamstelling
        Deel 2 (vroeger Deel 3): overschrijvingsbewijs.

        Willem

        #17820773
        DeMeistah
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          fijne zoektocht toegewenst in dat geval :jerry

          #17820774
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            [rquote=1873160&tid=143067&author=DeMeistah]fijne zoektocht toegewenst in dat geval :jerry[/rquote]

            Of nieuwe kenteken aanvragen bij RDW.

            let op, bij kenteken aan vragen dat het juiste adres op het kenteken staat.

            deze word gestuurd naar het adres op het kentekenbewijs.

            Willem

            #17820775
            eerste-opel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 March 2010

              Altijd net de verkeerde knop. Is je post bijna af klik je de boel met een paar toetsen weg.
              We zitten op dit moment binnenshuis met een verbouwing. Een gezinslid krijgt een grotere kamer waardoor mijn kamer het predikaat rommelhok heeft meegekregen en vooral de kast.
              Ik dacht dat ik deel 2 (overschrijvingsbewijs) nodig had voor de APK die mijn auto dinsdag krijgt maar dat is natuurlijk een hele stomme gedachte. Eigenlijk wist ik alleen dat er een deel was dat je niet bij de autopapieren maar elders thuis moet bewaren en ik dacht juist die nodig te hebben.
              Gelukkig niet. Ik ben ook nog niet van plan hem te verkopen dus ik kan wachten tot na de binnenshuise (is dat een woord??) verbouwing maar dan schuif je het alleen voor je uit.

              Nice, heb hem alweer gevonden.
              Dacht ineens aan een plaats die ik liever niet deel en inderdaad, daar lag het overschrijvingsbewijs. Alles weer compleet en nog een logische plaats ook eigenlijk. Ook weer opgelost.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.