koppelingsset cdti

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum koppelingsset cdti

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255628
    tonnie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2006

      Sinds kort valt het mij pas op dat ik een licht trilling in mijn koppelingspedaal heb :hmmz , niks overdreven en verder geen bijgeluid als ik in de vrij gas geef, maar voor de zekerheid toch maar wat tips van het forum doorgespit.
      Nu heb ik op ebay.uk bij parts2clear een complete set gezien voor iets meer dan 500 euro incl. verzenden, maar hoe compleet is deze want ik zie hier geen bouten bij zitten?
      Ook heb ik gezien dat ze een dual mass vliegwiel in voorraad hebben maar ook een massieve heeft iemand deze toevallig al eens gemonteerd?
      In Nederland heb ik een complete set gezien voor 699 euro bij Da parts heeft iemand bij dit bedrijf zo’n set al eens besteld?
      Een hoop vragen maar voor de zekerheid vraag ik het hier even na hoewel als ik eraan ben dan zal ik het toch wel bestellen bij parts2clear.
      Het gaat trouwens om een 2004 vectra cdti met 120pk en waarschijnlijk een m32 bak.

      #18110394
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Zo’n vast viegwiel is vrij nieuw! Voordeel hiervan is dat deze niet zo gauw stuk gaat.
        Ipv de veren in het vliegwiel te plaatsen hebben ze deze op de koppelingsplaat gemonteerd. Dit scheelt echt veel geld.
        Ik was voor de eerst generatie vaste vliegwielen niet zo’n voorstander , maar de nieuwere versie lijkt mij wel wat. Als die eerder was geweest had ik die er 2 jaar geleden ook in gezet !!

        Ik zou wel opletten of ze bij Da parts een set van Luk of Sachs ( dualmass vliegwiel ) of van Delphi ( vast vliegwiel ) hebben en geen wokkiewokkie merk , want dan ben je volgend jaar weer aan de beurt !!

        Ohja.. en waar heb je bouten voor nodig. Die zitten nooit bij een kopp.set !

        #18110395
        tonnie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2006

          http://www.ebay.co.uk/itm/OPEL-VECTRA-C-1-9-CDTI-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-CSC-Z19DTL-Z19DT-1-9CDTI-2004-2008-/130820070938?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e757bde1a” onclick=”window.open(this.href);return false;

          deze set van parts2clear met een dual mass vliegwiel.

          http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECTRA-C-1-9-CDTI-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-CSC-Z19DTL-Z19DT-1-9CDTI-04-08-/121038878873?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c2e7ab899″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          deze is met een massief vliegwiel, dus ook een optie?

          http://www.daparts.nl/contents/nl/p2415_Luk_415024110___624322633.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

          deze is van DA parts en is afgebeeld met bouten, vandaar de vraag.

          **edit, bij de set van parts2clear zie ik nu ook de bouten staan**

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.