Koppeling vervangen, pri as lager!

Forumindex Forums Modellen Antara, Frontera, Monterey, Campo, (offroads) Koppeling vervangen, pri as lager!

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277186
    ariebaars
      Lid sinds:
      27 January 2014

      Hallo,

      Wie kan mij vertellen hoe is het beste het pri as lagertje eruit kan krijgen van een Frontera A, 1997.
      Wil over week of 2 koppeling vervangen, maar dat is nog even een grijs gebied!

      Hoor het graag, alle tips zijn zeer welkom.
      Alvast dank, Grt Arie.

      #18322043
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Lager in de motor is er het makkelijkste uit te halen met een hamer een prisas met een stuk hout eraan en een vetspuit..

        Lager volspuiten met vet..
        Prisas erin slaan en omdat het vet nergens heen kan zal het vet het lager eruit drukken en om de prisas duwen..
        Het gat daarna schoon maken en een nieuw lager erin doen… Mastermilo82 heeft er een filmpje van..

        #18322044
        rinus747
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 May 2010

          Die man heeft heel wat filmpjes. Ook een om het te doen met “officiele” lager trekker. Zoek op youtube naar “Mastermilo82 blind bearing”

          #18322045
          ariebaars
            Lid sinds:
            27 January 2014

            Ah, super om te zien, geeft een hoop duidelijkheid.
            Harstikke bedankt.

            #18322046
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              ik doelde meer op dit filmpje..
              https://www.youtube.com/watch?v=uPj2eZ7Eofs” onclick=”window.open(this.href);return false;

              #18322047
              ariebaars
                Lid sinds:
                27 January 2014

                Die heb ik gezien Bart, gaat wel goed komen denk ik. Lijkt niet heel moeilijk te zijn!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.