koppeling vervangen

Forumindex Forums Modellen Kadett koppeling vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268640
    saluma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 November 2010

      Hoe duur kost het om de koppeling en drukgroep enz te vervangen van een Kadett E uit 1991 met een U9 1.4i motor.
      Ik heb een Kadett station op het oog,maar als ik de koppeling laat opkomen dan giert ie erover.Als ik m’n voet achter het koppelingspedaal zet en naar me toe haal (is maar een cm) dan is het geluid weg.

      Verder schakelt hij goed.Geen probleem mee.
      Ik ga ervan uit dat ik bij de Opeldealer 20% korting krijg.
      Graag verneem ik van jullie.

      gr Marcel

      #18257591
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Dat worden zeldzame Kadettjes Marcel, als ie bij jou terecht komt dan wordt het vast weer een pareltje.
        Koppeling is in principe te vervangen zonder bakdemontage en de onderdelen zullen niet de kop kosten: even informeren bij de automaterialenzaak. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de koppeling gewoon niet goed is afgesteld. Je kunt 4 M6 boutjes loshalen en dan het deksel onder de koppeling verwijderen om de koppeling te inspecteren.

        #18257592
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Set ron de 120 euro max denk

          verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

          #18257593
          saluma
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 November 2010

            Ok,dat valt mee,maar helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit allemaal zelf te doen.Ik ben dus echt afhankelijk van de garage.

            #18257594
            midnight black
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              Dat is jammer, je hebt trouwens weinig anders nodig dan standaard gereedschap, je moet alleen iets maken om de koppeling op zijn plaats te houden als je de drukgroep losschroeft.
              Ik heb geen idee wat de garage hiervoor zal rekenen.

              #18257595
              saluma
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 November 2010

                De Opeldealer rekent €320,- incl.Kan natuurlijk iets meer zijn,maar dit is een aardige richtprijs.Moet zeggen dat het meevalt

                #18257596
                astra kadett
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 October 2014

                  hey ook is kijken bij mister auto daar koop ik al mijn stuken voor mijn opel s en dat scheelt heel veel in prijs

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.