koppakking senator b

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209864
    senator24vpower
      Lid sinds:
      19 May 2009

      hallo opel fans ben nieuw hier en kom meteen binnenvallen met een grooot probleem mijn geliefde senator b 24v cd heeft hoogstwaarschijnlijk een lekke kop.

      wie helpt mij aan een en prijsindindicatie of is er al ooit aan begonnen.

      alvast bedankt mazzel

      #17482981
      m400
        Lid sinds:
        22 November 2004

        Pfff, ik heb er eens een gemaakt en was niet voor 500 klaar.

        #17482982
        GSE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2006

          Ik zou de kop laten vlakken en afpersen just in case en ook nieuwe pakkingen gebruiken en ringen bij de inlaat en nieuwe kopbouten.

          (En als je blok al veel gelopen heeft is ketting en geleiders vervangen ook een mooie klus als ie toch open moet,dit is ook een zwakker punt van de 24V)

          Dus kopset + bouten en vlakken/afpersen.

          Na de pakking te hebben vervangen ook gelijk nieuwe olie en filter.(teminste zou ik doen)

          Dan zit je snel richting een 100 of 5 ja,die koppaking is de kosten post niet die is met 50/60 euro wel betaalt,maar de rest er om heen….

          Bij een 12V heeft het me voor een kopset en bouten een 170 euro gekost,en olie en filter en kop vlakken en nieuwe bougies en nog wat klein spul zat ik ook rond de 350euro.

          #17482983
          city77
            Lid sinds:
            4 July 2004

            koppakking kost bij de dealer 170 euro, alleen de koppakking!!! en dan ben je een complete kopset nodig en die zit tegen de 250 euro. maar die hebben ze niet meer :thumbdown

            bij de betere onderdelenzaak kost je de pakking rond de 117 euro ex btw en dan heb je nog de andere pakkingen die zijn ook allemaal appart:thumbdown

            http://www.partsbase.nl
            kan je zoeken op je kenteken :thumbup

            #17482984
            GSE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 August 2006

              In DE bij Ronald Bolz heb ik laatst nog een koppaking gekregen,(lang verhaal bespaar ik jullie) maar geloof dat een koppakking rond de 50/60 euries zit bij hem.
              Wel alleen de koppakking en de pakking/ringen voor de inlaat kosten bij hem 45 euro.

              Complete kopset van Victor Reinz (Elring) heb ik 168euro voor betaalt bij mijn lokale revisie bedrijf wel van een C30NE maar dat maakt in principe niet veel uit behalve dat ik maar 1 inlaatpakking je ipv 2 delen zoals de 24V heeft.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.