Koppakking Astra G.

Forumindex Forums Modellen Astra Koppakking Astra G.

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252205
    Astra Green
      Lid sinds:
      1 September 2011

      Hallo opelrijders.

      Ik zit met een vraag/probleem.

      Ik kijk ging gister ruitenswisser vloeistof aanvullen en merkte wat op aan mijn blok z1.6se 8v.
      Aan de rechterkant van mijn blok zag ik olie aanslag en op wat kabels, waaronder een kabel die naar de accu gaat. Ik heb er foto’s van gemaakt maar ik weet helaas niet hoe ik ze hier kan posten.

      Eerste waar ik aan dacht was een lekke koppakking, maar gezien ik geen vermogen verlies merk (tis ook maar 84pk) en motor temp niet oploopt en ik geen mayo in mijn koelvloeistof kan vinden en mijn olie nog op peil is twijfel ik.

      Zou het kunnen zijn dat het blok gewoon wat zweet, misschien dat iemand ervaring heeft met dit blok en dat kan bevestigen, het is aan de rechter kant.
      ik heb altijd gehoord dat dit een redelijk betrouwbaar blok is, al heb ik al erg veel onkosten moeten maken.
      foto’s heb ik kan ze alleen niet posten. er zit wel wat mayo in het blok maar dat komt door de korte stukjes, 4 maanden geleden is het nog doorgespoeld met Forte.

      Groeten,
      A/

      #18065844
      marijnl1988
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 January 2012

        @Astra Green wrote:

        Hallo opelrijders.

        Ik zit met een vraag/probleem.

        Ik kijk ging gister ruitenswisser vloeistof aanvullen en merkte wat op aan mijn blok z1.6se 8v.
        Aan de rechterkant van mijn blok zag ik olie aanslag en op wat kabels, waaronder een kabel die naar de accu gaat. Ik heb er foto’s van gemaakt maar ik weet helaas niet hoe ik ze hier kan posten.

        Eerste waar ik aan dacht was een lekke koppakking, maar gezien ik geen vermogen verlies merk (tis ook maar 84pk) en motor temp niet oploopt en ik geen mayo in mijn koelvloeistof kan vinden en mijn olie nog op peil is twijfel ik.

        Zou het kunnen zijn dat het blok gewoon wat zweet, misschien dat iemand ervaring heeft met dit blok en dat kan bevestigen, het is aan de rechter kant.
        ik heb altijd gehoord dat dit een redelijk betrouwbaar blok is, al heb ik al erg veel onkosten moeten maken.
        foto’s heb ik kan ze alleen niet posten. er zit wel wat mayo in het blok maar dat komt door de korte stukjes, 4 maanden geleden is het nog doorgespoeld met Forte.

        Groeten,
        A/

        kleppendeksel pakking misschien ???
        als mensen geen foto kunnen zien dan kunnen ze ook niet snel oordelen…
        plaats foto”s
        1 je zet de foto op je ( facebook ) ( hyves)
        2 je gaat naar je forum ( opel forum ) ( bericht )
        3 je toets wat hierboven staan ( img ) komt er zo uit te zien
        4 je gaat naar je facebook en kopieer de url ( foto rechter muisknop ( kopieer url )
        5 [img]dan%20plak%20jij%20je%20url%20hier%20tussen[/img]

        en klaar is keer king:
        3

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.