koplampen vervangen.

Forumindex Forums Modellen Astra koplampen vervangen.

  • Dit onderwerp is leeg.
20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238489
    bjornspiering
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2009

      Zo heb de koplampen vandaag vervangen was er wel lang mee bezig omdat er steeds een draadje los kwam waardoor de verlichting het niet deed maar dit heb ik nu opgelost.

      hier even wat foto’s.

      Depo Angel eyes, nog zonder xenon maar misschien in de toekomst wel xenon setje erin.

      Dit zijn de oude angel eyes.

      Bumpertje er af.
      de andere angel eyes zijn nu dus te koop maar er is een steuntje van een koplamp afgebroken maar voor iemand die handig is kan dit nog maken/lijmen.

      #17888245
      benoben
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        ziet er niet slecht uit. Heb je misschien nog een fototje van wat verder + wanneer ze branden in het donker?

        Vanwaar heb je ze?

        #17888249
        bjornspiering
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2009

          ik heb deze in enschede gekocht.
          moet ze alleen nog even afstellen en dan zou ik ook even een foto maken.

          #17888250
          Tallie_GTI
            Lid sinds:
            26 October 2006

            deze zien er beter uit als de oude ;)

            deze koplampen wil ik zelf ook , je zegt in enschede gekocht via marktplaats of niet?
            heb je ze gehaald of laten versturen ?

            #17888251
            bjornspiering
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2009

              ik heb ze zelf gewoon op gehaald,
              en ze staan op marktplaats dat klopt inderdaad.
              van het merk depo en het zijn de h7 versie’s

              #17888252
              H_essel
                Lid sinds:
                2 April 2011

                ik heb ook die lichten liggen. Nooit gebruikt en ga ze verkopen omdat ik chroom wil

                #17888253
                Tallie_GTI
                  Lid sinds:
                  26 October 2006

                  @ bjornspiering , ik woon zelf in groningen dus ff halen gaat niet zo snel bij mij ,
                  ik heb deze mensen gemaild alleen zijn ze erg kortaf ,en dan vertrouw in al heel snel iets niet meer
                  vandaar dat ik vroeg of je ze verstuurd had


                  @H_essel
                  , ook van depo of van fk ?
                  en wat vraag je er voor ;)

                  #17888248
                  H_essel
                    Lid sinds:
                    2 April 2011

                    Tallie_GTI
                    zijn de zelfde lichten als de bovenste plaatje. Heb ze nog nooit gebruikt liggen in de doos nog.

                    Ik woon wel in rotterdam.

                    #17888254
                    Tallie_GTI
                      Lid sinds:
                      26 October 2006

                      klopt maar daar heb je 2 merken van ;)
                      versturen ? en wat vraag je ervoor

                      reactie mag wel in een u2u anders vervuilen we het topic een beetje ;)

                      #17888255
                      Driekus
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 October 2010

                        Ik heb ze ook in mn astra zitten, heb hem er zo mee gekocht. Ik ben van plan er weer originele in te zetten. Dus wie maakt me los?? :D

                        #17888256
                        Tallie_GTI
                          Lid sinds:
                          26 October 2006

                          als ik een prijs weet dan kan ik er wat meer mee ;)

                          #17888244
                          bjornspiering
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            18 August 2009

                            @ Tallie GTI, nouja ik moet zeggen heb ze ook niet met succes verkregen die koplampen heb er veel achteraan moeten bellen of ze er nu al waren dan maar verder was die man wel aardig maar heb er verder nog nooit wat gehaald moet je wel vertellen die winkel wat ze hebben is bijna nooit open je moet altijd bellen of ze wel open zijn en of je dan langs kan komen. vindt het zelf ook een beetje een vreemde gang van zaken

                            #17888243
                            bjornspiering
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              18 August 2009

                              heb nu zelf mijn koplampen weer gelijmd met speciale lijm, deze zitten nu weer goed vast en ik wil ze ook wel verkopen maarja denk niet dat je die wil hebben al vraag ik er niet veel voor.

                              #17888242
                              Tallie_GTI
                                Lid sinds:
                                26 October 2006

                                @bjornspiering , zo’n gevoel had ik al dat het allemaal een beetje raar was , ik krijg van de kortaf mailtje terug en heb terug gemaild dat ik ze erg kortaf vind en de boel niet echt meer vertrouw, en dan krijg je geen reactie meer , dus daar bestel ik niks :shock:

                                nee idd je oude koplampen zijn niet echt mijn smaak , de nieuwe wel , die had ik zelf ook al uitgekozen ;)

                                #17888241
                                bjornspiering
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  18 August 2009

                                  oke, nouja je kan ze ook altijd bestellen via ebay.de daar staan ze ook op! alleen heb ik dit nog nooit gedaan dus zou niet weten hoe ik dit moet doen maar er zijn hier wel een aantal die daar ervaring mee hebben.

                                  #17888240
                                  petetsje
                                    Lid sinds:
                                    12 May 2011

                                    hallo allemaal
                                    ik ben joris en ik ben hier nieuw

                                    ik heb eens een vraag ik zou graag koplampen willen met xenon voor mijn astra g 2003
                                    http://www.ak-tuning.com/catalog/daylin” onclick=”window.open(this.href);return false; … -6069.html
                                    deze wil ik het meest
                                    maar deze is voor zien voor 2maal h1 lampen fitting kan ik op de originele voedingstekker van mijn h7 lamp een h1 voetje monteren
                                    of kan ik op de voedingstekker h1 een h7 voetje monteren dan pak ik mss deze koplampen
                                    http://www.ak-tuning.com/catalog/daylin” onclick=”window.open(this.href);return false; … -6071.html
                                    of is er een andere manier om dit op te lossen

                                    het is voor de keuring zo dat ik er originele lampen ik kan steken ipv xenon zonder wis was en hoogte regeling of de koplampen moet vervangen

                                    al vast bendakt

                                    mvgt
                                    joris

                                    #17888238
                                    bjornspiering
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      18 August 2009

                                      nou ik zou het even zou zeggen,
                                      als aller eerste welkom op het forum!
                                      upload even een fototje van je auto ofzo dat vinden de andere forum leden wel zo leuk met een kleine beetje info over jezelf en de uitvoering van de auto enzo.

                                      maar even ontopic,
                                      die koplampen kun je wel gewoon kopen met h1 want die fitting waar die lamp dan in gaat zit gewoon in de koplamp zelf, en daar zit dan weer een aansluiting aan waar je zeg maar weer de kabbelboom van je auto voor de verlichting op kan drukken (plug en play) dus dan hoeft er ook niks veranderd te worden.

                                      #17888239
                                      bjornspiering
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        18 August 2009

                                        en de links wie je hebt geplaatst werken wel maar daar kom je gewoon op de home pagina en niet bij de koplamp wie jij dan bedoelt.

                                        #17888247
                                        petetsje
                                          Lid sinds:
                                          12 May 2011

                                          ik zal binnen kort eens een fototje van mijn auto er proberen op zetten
                                          want die heb ik nog niet

                                          maar je bent er zeker van dat ik de koplampen koop met h1 lampen dat het voor zien is dat ik ze kan aansluiten op mijn h1 en h7 aansluiting
                                          dan kan ik deze koplamp er in steken met h1 lampen groot licht en dimlicht h1 http://www.pitlane.bg/dectane-opel-astra-g-dayline-led-headlights-chrome-p7077.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                          sorry dat ik het nog eens vraag maar ik wil heel zeker zijn want ik is veel geld
                                          https://www.dectane.de/product_info.php?info=p20734_dayline-headlights-opel-astra-g-98-04–drl-optic.html&XTCsid=55abfd2380061f849320f256def00082

                                          #17888246
                                          bjornspiering
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            18 August 2009

                                            ik heb anders nog wel koplampen liggen dit zijn ook h1 maar hier waren 2 bevestigingspunten van kapot maar deze heb ik inmiddels weer vast gezet met speciale lijm.
                                            deze wil ik je anders wel verkopen voor 65 euro met verzendkosten de lampen zijn een goed jaar oud en zien er verder nog goed uit!

                                          20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
                                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.