Koplampen niet kunnen verstellen.

Forumindex Forums Modellen Astra Koplampen niet kunnen verstellen.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268482
    Desert Eagle
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 September 2014

      Goeiemiddag, een vraagje,

      Ik kan mijn koplampen niet verstellen, nu heb ik me ook laten vertellen dat dit een APK punt is. Iemand enig idee waar dit apparaatje zit, die dit versteld?
      Dan kan ik nog kijken of het dan niet aan bekabeling ligt. En ander trap ik er gewoon een nieuwe in, en hoe heet dit ding eigenlijk?

      Bvd! :thumbup

      #18256356
      Desert Eagle
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 September 2014

        Het gaat hier btw om een Astra G uit het jaar 2000

        #18256357
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Apparaatje is een motor(koplamp stelmotor) in je koplamp, de schakelaar om te verstellen zit onder je verlichtings draai knop.

          Is idd apk afkeur of je moet de draai knop eruit slopen.

          #18256358
          dennisnmgn88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2012

            Kan ook zijn dat je stelmotor (in de koplamp) verkeerd zit of kapot is.

            Een oplossing is idd de draaiknop eruit halen, maar hier zit ook je normale verlichtingsschakelaar aan die natuurlijk ook verplicht moet werken.
            Bij mij kwamen we er ook achter tijdens de apk. Oplossing was volgens de meester simpel…. gewoon keuren, bij een eventuele check motortjes eruit, beetje purschuim in de gaatjes en als de steekproef voorbij is het weer de stelmotoren (kapot of niet) terug er in.
            Gelukkig zat er bij mij enkel 1 verkeerd in waardoor deze niet werkte.

            #18256359
            goombaaking
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2013

              of gewoon de complete unit in je dashboard vervangen voor een versie zonder koplampverstelling

              #18256360
              Desert Eagle
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 September 2014

                Thanks! Heb ik wat aan gehad! Gefikst!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.