Koplamp hoogteversteller Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Koplamp hoogteversteller Astra G

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18351139
    Jiang153
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2013

      Zojuist auto gebracht voor apk en daaruit bleek dat de rechter koplamp hoogteversteller niet werkt. Recent is hier een nieuwe in gekomen, maar blijkbaar doet die het nog steeds niet?

       

      Om het een en ander aan kosten te besparen zou ik het zelf graag goed willen zetten, maar hoe doe ik dit?

      #18351146
      AstraFan54
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 January 2016

        Bij sommige types kan je de hoogte versteller er uit haken. Dit is dat grijze kastje achter je koplamp. Als je deze een kwartslag draait haak je hem als het ware achter je lamp weg.

        Je kan eventueel nog een filmpje op YouTube er bij zoeken voor de verduidelijking

        #18351186
        corsa14slow
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 December 2011

          schakelaar verwijderen…

          je kunt het er helemaal uit slopen of de unit vervangen door eentje zonder hoogtestelling.

          #18351285
          Jiang153
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2013

            [quote quote=18351146]Bij sommige types kan je de hoogte versteller er uit haken. Dit is dat grijze kastje achter je koplamp. Als je deze een kwartslag draait haak je hem als het ware achter je lamp weg. Je kan eventueel nog een filmpje op YouTube er bij zoeken voor de verduidelijking[/quote]

             

            Hij haakt niet zo makkelijk volgens mij.

             

            Hoe kan ik dit makkelijk doen? Koplamp helemaal omlaag zetten oid?

            Want als ik een erin heb dan kan ik een wel vloeiend draaien, maar ik kan zowel vanuit de voor als achterkant niet zien of die er echt goed in zit.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.