Kopen Zafira Tourer C in Duitsland

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Kopen Zafira Tourer C in Duitsland

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347522
    Sjetonneke
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 August 2017

      Ik overweeg om een ZT diesel automaaat in 2014 in Duitsland te kopen bij een grote autohandelaar. De versies in Duitsland zijn veel rijker uitgerust als in NL, bijv met adaptive cruise controle. Uiteraard moet er nog wat BPM afgetikt worden.
      Er staan er een paar bij Autoscout24. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? Uiteraard onderhoudsboekje en keuringsrapporten, plausibiliteit van de km-stand.

      Sommige hebben Navi 650 andere Navi 950. Die laatste heeft heel Europa als ik het goed heb. Ik begrijp ook dat je die kaarten en de autosoftware voor veel €€€ moet upgraden om een beetje actueel te zijn?
      Heb ik ook nog een Bluetooth vraag: kun je muziek van je iPhone (bijv Spotify) streamen naar de radio?

      Bvd Sjetonneke

      #18347530
      Supermotard
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 April 2011

        Gewoon goed je huiswerk doen. Mijn Astra J kwam uit Duitsland en mijn Zafira Tourer heb ik ook ingevoerd. Zit wel verschil in sommige uitvoeringen. Bijv de Sport uitvoeringen heeft geen Flex Rail middenconsole. Deze uitvoering kennen wij niet in Nederland. Kijk ook naar 5 of 7 zits ivm trekgewicht als je dit belangrijk vind. Had eerst 165pk Astra J en nu 130pk Zafira Tourer. Is zuiniger en rijdt erg rustig. Succes met zoeken.

        #18347535
        Sjetonneke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 August 2017

          Dank je Supermotard. Ik ben al ruim bezig alle gegadigde auto’s te verzamelen en vergelijken. Ik trek geen caravan (meer). Wat het verbruik betreft, de Zafira Tourer moet mijn Chevrolet TransSport gaan vervangen na bijna 375.000 km. Deze loopt wel op LPG (Prins installatie, ingebouwd door Pouls in Baarlo). Dat was een supercombinatie, maar de TS is nu wel zo’n beetje op.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.