kopelingsplaten en vlieghuis/wiel

Forumindex Forums Modellen Insignia kopelingsplaten en vlieghuis/wiel

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236816
    insigniadriver
      Lid sinds:
      28 March 2011

      wie o wie weet er meer van dat dit probleem erkend is door opel bij de insignia 1.6 turbo.
      Een garagebedrijf welke niet met naam genoemd wil worden heeft bericht van opel dat men erkend dat de 1.6 te warm kan worden en dat de betreffende onderdelen dar niet tegen kunnen!
      Tja na 30.000 km had ik een schade post van 2500 excl btw!!!
      Dus zou graag horen wat hier van klopt

      #17870002
      alphox
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        mijne staat inmiddels op 44.000 en nog nergens last van gehad (ook 1.6 turbo)

        #17870003
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Weet niet van welke garage je dit hebt, maar ik zou maar eens naar een andere gaan en daar informeren.
          Dat TE warm worden slecht is voor een motorblok klopt inderdaad. Maar voor zover ik weet is er geen
          bekend probleem met onderdelen van een 1.6 turbo die te warm of dergelijke worden. Wel als je natuurlijk zonder
          koelvloeistof of olie gaat rijden dan zouden er delen vast kunnen komen zitten en te warm worden.
          Maar ik neem aan dat dit niet het geval is.

          Of je moet een hele dag met slippende koppeling rijden…

          #17870004
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            Zou ik wel graag willen weten welke onderdelen dat zijn.

            Lijkt me nou niet dat opel onderdelen plaats in een auto die niet bestand zijn tegen hitte.
            Er zijn zelfs in het verleden model varianten gecanceld omdat het niet goed ging, de omega V8 bijvoorbeeld.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.