Koni's en een B-achteras onder een A-manta

Forumindex Forums Modellen Manta Koni's en een B-achteras onder een A-manta

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224890
    peerke1987
      Lid sinds:
      28 December 2006

      Beste!

      Ik heb koni’s voor A-manta, maar deze zijn te kort. Wat blijkt nu, de bevestiging van een opel manta B as (die er bij mij onderzit) zit lager, waardoor de koni te kort lijkt.

      Nu ben ik benieuwd of iemand gele koni’s onder zijn B-manta heeft, en wat daar de lengte van is en hoe die gemonteerd zijn? Zijn die boven gemonteerd met een PIN en onder een OOG?

      Wie kan mij de lengte door geven van bijvoorbeeld dit type:

      82-1801Sport (b manta achter)

      Ik hoor het graag!

      #17714614
      mantarobin
        Lid sinds:
        4 July 2008

        Ik heb achter gele koni’s, en voor een gele jamexen..
        Ze zijninderdaad boven gemonteerd met een draadeind (pin), en onder met een oog ja.. Ik heb volgens mij alleen wel een ander nummer zal er zo meteen eens ff onder kroepen.

        Gr robin

        #17714615
        Christian-tsx
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          en wat is de kortste en langste lengte van de schokbrekers die je nu hebt? (heb voor mn kadett nog een setje hele korte schokbrekers nodig):angel

          #17714616
          peerke1987
            Lid sinds:
            28 December 2006

            origineel gepost door Christian-tsx
            en wat is de kortste en langste lengte van de schokbrekers die je nu hebt? (heb voor mn kadett nog een setje hele korte schokbrekers nodig):angel

            dus uitgetrokken van hart tot einde pin? of het schokbreker gedeelte?

            #17714617
            peerke1987
              Lid sinds:
              28 December 2006

              origineel gepost door mantarobin
              Ik heb achter gele koni’s, en voor een gele jamexen..
              Ze zijninderdaad boven gemonteerd met een draadeind (pin), en onder met een oog ja.. Ik heb volgens mij alleen wel een ander nummer zal er zo meteen eens ff onder kroepen.

              Gr robin

              Als je de lengte hebt van boven tot onder, moet je zelf maar even kijken hoe je het meet, dan zou ik ontzettend geholpen zijn..

              anders moet ik miijn schokkers verlengen. ook niet zo’n probleem, maar als die van een B manta werken..

              Alvast bedankt

              #17714618
              Christian-tsx
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 May 2008

                ja doe maar van boven tot onder, en dan vooral in de kleinste positie (ingedrukt).

                #17714619
                mantarobin
                  Lid sinds:
                  4 July 2008

                  van boven op de schokbreker (dus in de wielkast) tot onder aan het oog is 49cm normaal, ingedrukt gaat er denk ik een kleine 5 cm vanaf komt je dus uit op 44 cm ingedrukt.. maar pin me er niet op vast want de precieze indrukking kan ik niet zo 123 meten, auto is namelijk onmundig hard afgeveerd.

                  kalm aan,

                  Robin

                  #17714620
                  peerke1987
                    Lid sinds:
                    28 December 2006

                    origineel gepost door Christian-tsx
                    ja doe maar van boven tot onder, en dan vooral in de kleinste positie (ingedrukt).

                    Omdat ze nog onder we auto zitten, kan ik ze zo niet meten. Wat ik wel heb gedaan is helemaal uitgerekt van hart van het oog tot einde van de schokbreker (zonder draad erbij)

                    dan is deze 58.

                    Ik weet dat de b-manta schokkers die ik kan kopen, 63cm zijn gemeten zoals hierboven. Die heb ik dus nodig!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.