kofferdeksel insignia 4 deurs

Forumindex Forums Modellen Insignia kofferdeksel insignia 4 deurs

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239525
    timmerman_606
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2009

      Hallo,
      Heb een Insignia Sports 4 deur gekocht, nu wil ik in het kofferdeksel een uhf antenne plaatsen.
      Bij mijn vorige (Omega) was dit geen probleem want daar ging de binnenbekleding makkelijk eraf.
      Bij deze binnenbekleding van het kofferdeksel ligt het iets moeilijker zonder brokken te maken.
      De antenne zou in midden van het kofferdeksel moeten komen, maar helaas weet ik ook niet hoe het met het kofferdekselframe loopt. Zit er een versteveging in het midden ? kan ik met mijn aansluiting binnen nog weg etc…
      Weet iemand waar ik een foto of tekening van het frame kan vinden?
      Tnx in ieder geval

      #17899069
      timmerman_606
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2009

        Heb mijn stoute schoenen aangetrokken en toch aan begonnen, daarom voor zij die het zelfde probleem hebben:
        De bekleding van het kofferdeksel zit vast met verschillende pluggen, als je goed ziet zie je er een inkeping in.
        Met een kleine platte schroevendraaier in de inkeping gaan en een beetje wrikken, het middelste deel van de plug komt dan los en kan men na verloop van tijd gewoon eruit trekken . Als alle pluggen eruit zijn dien je nog alleen de platicbeschermkap van het dekselslot los te maken (zelfde schroevendraaier). De bekleding aan de achterruit zijde naar beneden laten kantelen zodat de handgreep (om het deksel toe te doen) los komt en klaar is kees.
        Het kofferdeksel is zo ontworpen dat er in het midden van het deksel aan de binnenzijde ruimte zat is om de antennevoet te monteren. De coaxkabel kan je netjes mee door de buis laten gaan die als scharnier dient.
        Het was een stuk makkelijker dan bij mijn vorige (omega) waar ik een hele hap uit het frame heb moeten halen.
        grts Rudi,

        #17899070
        opel-limbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 July 2007

          Dus we kunnen stellen dat het gelukt is???? Misschien :kewlpics ????????????

          Greetz Roel

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.