Kofferbakruimte onderdeel

Forumindex Forums Modellen Insignia Kofferbakruimte onderdeel

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18377396
    Sander Steenbakkers
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 June 2020

      Goededag allemaal!

      Ik heb een vraagje.. ik heb gisteren een Opel Insignia gekocht, uiteraard heel blij mee, maar in de kofferbak zit wat los en is een onderdeeltje weg.
      Het vastzetten is het probleem niet, maar waar vind ik in godsnaam deze plastic ‘klepjes’ die in de kofferbak zitten? (zie foto’s) Ik krijg ze niet gevonden..

      Gaat om een Opel Insignia 1.8 Hatchback uit 2009.

      Alvast bedankt!

      WhatsApp Image 2020-06-25 at 12.51.19WhatsApp Image 2020-06-25 at 12.51.19 (1)

      #18377548
      Insigniauser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2014

        Dit zijn afdekkapjes voor de moeren van de achterlichten. Misschien heeft de vorige eigenaar ooit eens een lampje moeten vervangen en is het afdekklepje niet meer teruggekomen. Heb je al in de ruimte voor het reservewiel gekeken? Misschien is deze tussen de carrosserie en bekleding gevallen?

         

        Mocht deze er echt niet meer zijn, lijkt het me niet zo moeilijk om via de dealer een nieuwe te bestellen.

        #18377734
        Sander Steenbakkers
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 June 2020

          Bedankt voor je reactie!

          Ik wilde een nieuwe bestellen maar kon er op internet nergens 1 vinden. Ik had gehoopt dat iemand me hier een link kon sturen.
          Maar anders ga ik inderdaad maar even naar de dealer om te vragen of zij die kunnen bestellen.

          Thanks!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.