Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Ik denk het onderblok , een foto kan ik wel maken maar daar kun je niets op zien want ik kon het ook niet zien alleen voelen zit boven de achterkant van de carterpan en dan net boven de dikke aansluitrand van het blok.
moeilijk uit te leggen , maar komt dit wel vaker voor? want dit is toch wel heel raar vindt ik ,op de hele auto geen roest te vinden en het blok is goor.
Ik ben even bij de dealer geweest en heb geluk de koppakking is niet lek , het blijkt de waterpomp te zijn , die lekt .
Dus ik blij richting huis ,blijft mijn knipperlicht hangen . en bij het aan en uit doen van de gevaarslichten doet hij het ineens . is dan mijn schakelaar van de gevaarslichten dan stuk of de richtingaanwijzerschakelaar?
Heeft er iemand enig idee waar ik een waterpomp +spanrol+distributieriem online kan bestellen?