koelvin plus kader opel corsa s93

Forumindex Forums Modellen Corsa koelvin plus kader opel corsa s93

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222024
    cloike
      Lid sinds:
      3 June 2010

      Hallo Opel fans:-)

      Ik ben op zoek naar een koelvin plus kader voor mijn auto.
      Opel corsa s93 eco, 1998 3 cilinder

      Kan iemand mij helpen waar deze te vinden, ik heb het internet afgezocht en ben bij winparts uitgekomen, helaas hebben ze voor mijn auto geen koelvin, terwijl de koelvin’s die er op hun website staan wel 100 % lijken op die van mij.
      Sowiezo is er weinig te vinden over mijn soort auto. Vandaar ben ik hier terecht gekomen, en wie weet is er iemand die mij kan helpen.king:

      Het kader van mijn koelvin is gebroken.

      groetjes claudia

      #17682392
      BlackDevil
        Lid sinds:
        4 January 2009

        Ik denk dat we even de terminologie iets moeten veranderen om de juiste onderdelen voor jou te vinden. Ik neem aan dat je met ‘koelvin’ de ventilator bedoelt en met ‘kader’ de behuizing daarvan?

        #17682393
        cloike
          Lid sinds:
          3 June 2010

          Ja dat klopt ik heb de terminologie van de website van winparts afgehaald :-).

          Maar idd, de ventilator en de behuizing ervan..:)

          #17682394
          BlackDevil
            Lid sinds:
            4 January 2009

            Die moeten zeker wel te verkrijgen zijn en anders komt de Opel-dealer er wel aan. Wel even je autopapieren meenemen zodat ze aan de hand van de gegevens de juiste onderdelen kunnen bestellen.

            #17682395
            cloike
              Lid sinds:
              3 June 2010

              Hoi Black Devil,

              Niet te vinden op de sloop, het blijkt een moeilijk model te zijn die s 93 3 cilinder ecotec uit 1998:-).
              Na wat koelvins uit opel corsa B’s te hebben gesloopt bleek bij ieder de afstand van de bevestigings mogelijkheden anders te zijn dan die van mij.

              Dus toch maar besloten om naar de Opel Dealer te rijden.
              En tot mijn grote geluk hadden ze deze nog wel op voorraad, 1 stuks, wat wonderbaarlijk was zei hij, omdat er niet veel vraag naar is.

              Hij kwam terug met alleen een kader, en deze was precies hetzelfde:jerry.

              quanta koste 60 eurootjes…:o
              Maar ja, wel een echte GM….

              Bedankt voor je hulp black devil.

              :D

              #17682396
              BlackDevil
                Lid sinds:
                4 January 2009

                hey kijk aan! perfect toch? ik weet…. bij Opel wel iets duurder, maar dat betekent wel een gloedjenieuwe die weer flink wat jaartjes meekan.

                Enne, graag gedaan.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.