knopje op ruitenwisserhendel

Forumindex Forums Modellen Insignia knopje op ruitenwisserhendel

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236295
    hpp
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2011

      Wat is de functie van het knopje op de ruitenwisserhendel bij de insignia (staat een soort tekentje op van sproeien) maar bij het indrukken gebeurd er niks. Ik kan ook niks vinden bij de gebruiksaanwijzingen in het boekje.

      gr hpp

      #17864602
      nicocorsa
        Lid sinds:
        6 June 2006

        is dit niet dat rechthoekig blokje op de hendel . zowel is 1 stand interval achter wisser en de andere stand is constant wisser achteraan .

        voor de achter sproeier te bedienen met jede complete hendelnaar het instrument drukken en dan gaje een zoemend lawaai horen van het sproeier motortje . met als resulattat dat er achter vloeistof zou moete komen

        #17864603
        hpp
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2011

          @nicocorsa wrote:

          is dit niet dat rechthoekig blokje op de hendel . zowel is 1 stand interval achter wisser en de andere stand is constant wisser achteraan .

          voor de achter sproeier te bedienen met jede complete hendelnaar het instrument drukken en dan gaje een zoemend lawaai horen van het sproeier motortje . met als resulattat dat er achter vloeistof zou moete komen

          De auto heeft geen achterruitenwisser, dus daar kan het knopje vast niet voor zijn. De achterruitenwisser wordt bediend aan het uiteinde van de hendel met een soort knopje wat lijkt op een ouderwets lichtdrukknopje ( had ik in mijn vorige Insignia 5drs)

          Gr. HPP

          #17864604
          hpp
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2011

            Beste allemaal,

            Het knopje wat bij mijn Insignia op de wisserhendel zit, is het zelfde knopje als op de hendel voor de richtingaanwijzers met de tekst “menu”. Op het knopje staat een sproeiertje met verwarming. Het blijkt (na lang zoeken) “hotshot” genoemd te worden door Opel, en het is dus ruitensproeierverwarming !!!!!!!!!

            Groeten HPP

            #17864605
            craen
              Lid sinds:
              13 June 2011

              heb je dat knopje al geprobeerd wanneer je je licht aanzet? (koplampsproeiers)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.