knipperlicht

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum knipperlicht

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341745
    dockedmarc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2011

      hallo allemaal,

      ik heb een Vectra c van 2003, en ik heb daar iets aan opgemerkt.
      storen doe ik mij er niet echt aan, maar als ik het kan oplossen dan zou dat wel leuk zijn.
      ik zal proberen uit te leggen wat mij is opgevallen.

      er is mij opgevallen dat na drie of vier keer mijn linker knipperlicht aangezet te hebben, en dan bedoel ik dus niet de stand dat deze maar drie keer knippert,
      deze dan bij de vierde of vijfde keer meteen uitgaat als ik links instuur.
      rechts doet dit dus niet.
      ik heb er echt opgelet, dat het dus niet per ongeluk de andere stand is waarbij hij maar drie keer knippert.
      het is echt de stand dat hij aan blijft staan totdat je het stuur terug draait.
      het is dus niet elke keer dat ik links af sla maar na drie of vier keer doet hij dit dus en daarna dus weer drie tot vier keer niet.

      ik hoop dat mijn uitleg zo duidelijk genoeg is, en dat er iemand is die dit wellicht ook eens gehad heeft.

      Marc.

      #18341800
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Veertje lam in je schakelaar waarschijnlijk. Of nieuwe hendel installeren of zelf openmaken en invetten/oprekken/vervangen…

        Kan ook wat anders zijn hoor, it’s just my two cents ;-)

        Greetz Emiel

        #18341840
        dockedmarc
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 August 2011

          welk veertje doel je op?

          #18341943
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, dockedmarc

            De veertjes zitten links en rechts van het geel kleurige vierkantje helemaal boven in op afbeelding.

            Het kan zijn dat er meer inzitten, ik heb zelf nog nooit een hendeltje open gemaakt, ik vervang deze hendel altijd meteen.

            #18341978
            dockedmarc
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2011

              heel erg fijn dat er gereageerd wordt, maar zoals boven al gemeld heb ik een vectra c en deze heeft niet zo een normale handel.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.