"Knak" Links voor Vectra B2 station

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum "Knak" Links voor Vectra B2 station

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211741
    Dinky_Toy
      Lid sinds:
      17 November 2004

      Goedemorgen,

      Sinds gisteren is er ineens een knak hoorbaar bij mijn vectra als ik een drempel over rijd of een vrij strakke/krappe bocht maak.

      Het is niet bij elke bocht of drempel hoorbaar, wat ikzelf erg vreemd vind. Maar wat zou dit kunnen zijn?

      Maandag ga ik sowieso de dealer een bezoekje brengen, maar dan kan ik me op voorbereiden op wat het zou kunnen zijn.

      Grtz Dink

      #17517046
      Gupy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 June 2006

        Veer gebroken mischien? Komt vaak voor, vooral bij de zwaardere jongens van 2 liter.

        #17517047
        Silverspeed
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 June 2009

          origineel gepost door Gupy
          Veer gebroken mischien? Komt vaak voor, vooral bij de zwaardere jongens van 2 liter.

          mijn pa die kwam er vorige maand ook achter dat er een veer geknapt was, dit tijdens de APK :P hij denkt dat het in de winter was gebeurd doordat hij moest uitwijken voor een idioot en daardoor de stoep op moest.. maar veer zou het inderdaad goed kunnen zijn..

          #17517048
          Gupy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 June 2006

            Is toch een betje een kwaaltje. Zeker bij de diesels en de V6, zi eizjn wat zwaarder in het vooronder.
            Is best vervelend, want die schroeveren zijn best prijzig.

            Ik heb die van mij ook beide gebroken en zit te wachten tot m’n verlaging binnen is voor het winterproject.

            #17517049
            Dinky_Toy
              Lid sinds:
              17 November 2004

              Een wat late reactie omdat ik ziek ben geweest, maar het is niets. Het is sinds die dag erna ook niet meer hoorbaar.

              Toch even naar de dealer geweest, niets te zien. Gelijk ook even naar de achterkant laten kijken aangezien die zo kraakt en daar moet de stabilisatorstang vervangen worden.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.