KM-teller kabel

Forumindex Forums Modellen Tigra KM-teller kabel

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210580
    Boterletter
      Lid sinds:
      27 December 2008

      Mijn tellerkabel is gebroken dus ik heb bij de dealer een nieuwe opgehaald en was van plan die er eventjes in te zetten…

      Nu ben ik dus een tijd aan het zoeken geweest maar ik zie nergens meer waar die kabel doorheen moet lopen … heeft er iemand foto’s / tips waar ik de kabel door van de motorruimte uit naar binnen moet steken ?

      (ja, ik weet dat ik dat beter had moeten bekijken VOOR ik de oude kabel eruit trok, maar zelfs onze volgende koning is weleens ‘een beetje dom’ :sleeping )

      #17498592
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        loopt vanaf schutbord DIRECT naar beneden naar de versnellings bak.

        als je de teller eruit haalt kan je m zo door het schutbord zien gaan.

        willem

        #17498593
        Boterletter
          Lid sinds:
          27 December 2008

          He.. Bedankt Willem.. ga het morgen weer proberen.. ik heb me echt een blaar gezocht maar kon het niet vinden :S
          Maar goed, het duurde ook even voordat ik doorhad dat er onder het stuur verscholen nog twee schroefjes zitten die je alleen ziet als je het stuur draait .. pfftt.. duurde ook even zeg (bloos)

          #17498594
          Unbreakable
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 March 2006

            vandaag mijn km tellerkabel ook gebroken:(:(

            #17498595
            SiggieTigra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 October 2009

              De mijne is nadat ik de Tiggie een week had ook gebroken, leuk is dat. Auto steeds afslaan, mm-lampje branden.
              Gisteren is hij bij de FOH vervangen en de Tiggie loopt weer als een zonnetje….

              #17498596
              nellis19
                Lid sinds:
                26 October 2009

                hee ging die voordat ie bij julie kapot ging ook in het dashbord ratelen dat doet ie bij mij wel anders moet er ook nog een nieuwe kilometer teller in en die is 225 euro :( hoor ut wel groetjes niels

                #17498597
                Powercorsa
                  Lid sinds:
                  26 October 2007

                  Op de sloop zijn ze veel voordeliger, en anders overnemen van iemand van het forum :thumbup

                  #17498598
                  utregone
                    Lid sinds:
                    24 June 2005

                    ik heb nog wel een kilometerteller unit liggen die je kan overnemen….

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.