Km stand uitlezen.. want ik vertrouw die niet!

Forumindex Forums Modellen Corsa Km stand uitlezen.. want ik vertrouw die niet!

  • Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 maart 2017om 14:14 door Anoniem.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339821
    Abdel Kader El Baktit
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 March 2017

      Beste mensen,

      Kan ik met de Op-com en de software ervan de originele kmstand uitlezen in de ecu ?
      Ik heb een vermoeden dat die terug is gedraaid.. Of werkt de opcom ook in combi met vcds de oude vag want daarmee kan je het wel zien!

      #18339824
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        corsa c km alleen in teller.

        #18339828
        Abdel Kader El Baktit
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 March 2017

          Bij een opel garage ofzo zouden ze het nog wel kunnen achterhalen?… als het mij maar geen fortuin kost!!

          #18339830
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Hier in België heeft m’n de carpass, wat de kilometer standen laat zien van alle apk bezoeken.

            #18339832
            Abdel Kader El Baktit
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 March 2017

              Ja hier heb je dat ook… maar het is een ingevoerde auto uit duitsland van een autogarage hier in nederland.
              Stel dat die teruggedraaid is dan zal die vast daar 10andere autos hebben die ook zijn terug gedraaid…
              Het is ook trouwens strafbaar sinds 2015 terugdraaien bel ik wel even de rdw op om die autos daar te checken

              #18339833
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                opcom laat in ieder geval alleen de huidige km stand zien. Er is geen “memory” van vorige aanpassingen in de teller unit :)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.