klok,datum en temperatuur doet niets.

Forumindex Forums Modellen Tigra klok,datum en temperatuur doet niets.

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244555
    Tigra-Power
      Lid sinds:
      1 December 2011

      Ik heb dus een tigra maar mijn klok,datum en temperatuur doen het niet. Ik heb al in mijn zekeringenkastje gekeken maar geen zekering kapot. Alle zekeringen zitten erin zover ik weet. Je ziet van die pootjes (houders) waar je de zekering inklik en heb ook lege plekken. Dus waar een zekering inkan zit een zekering. Ik heb het nog niet uit elkaar gehaald dat ben ik van de week van plan maar iemand enig idee of het gewoon helemaal kapot is of zal het gewoon een draadje zijn?

      #17963626
      ries e
        Lid sinds:
        23 December 2011

        Eerst maar de lampjes achterin het display controleren/vervangen. Kun je meteen controleren of de stekker er goed in zit

        #17963627
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Is het donker? Ofwel komt er geen licht uit of wel licht maar geen tekst?

          #17963628
          gertjuh1968
            Lid sinds:
            20 February 2011

            wat je zekeringkasje aan gaat, niet alle zekeringen houders hoeven zekering in. de mijne heeft ook niet alles bezet.
            misschien is jou kasje kapot. of de lampjes zijn stuk. wel raar dat de lampjes alle twee in een keer tegelijk kapot gaan

            Gert

            #17963629
            Tigra-Power
              Lid sinds:
              1 December 2011

              Ik haal hem morgen is uit elkaar. Het kan indd dat de lampen misschien kapot zijn. Mijn middenconsole verlichting doet het ook niet. Het enigste wat brand is het lampje voor me gevarenlichten en voor me achteruitverwarming.

              Als ik aan de0 draaiknop draai voor de felheid van de verlichting zie ik ook niets gebeuren. Weet iemand welke zekering hier bij hoort? In mijn zekeringenkastje kan ik het er niet echt uithalen. Ik zie geen kapotte zekering heb ze er allemaal een keer uitgehaald. Een fototje van waar de zekering hoort te zitten zou ik dan erg dankbaar zijn.

              in iedergeval alvast voor jullie hulp!

              #17963630
              aiydin
                Lid sinds:
                31 January 2010

                zal gewoon even de info displ eruit halen en gelijk de middenconsole ermee uithalen zijn maar 2 schroefjes extra los te draaien kan je gelijk de 2 lampjes van de console ook vervangen is 3 min meer werk maar de je toch bezig ben, even mee pakken heb ze gisteren ook vervangen voor 2 blauwe led lampjes en ik had ook geen beeld in mijn info displ en heb ook daar 2 led lampjes in gedaan en ja we hadden weer beeld .

                succes er mee

                GRTZ Richard

                #17963631
                DeMeistah
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 December 2010

                  had ik ook was mijn stekker die niet goed meer vast klikte, zit nu met industriële lijm best wel goed vast zegmaar :afro

                  #17963632
                  Tigra-Power
                    Lid sinds:
                    1 December 2011

                    @aiydin wrote:

                    zal gewoon even de info displ eruit halen en gelijk de middenconsole ermee uithalen zijn maar 2 schroefjes extra los te draaien kan je gelijk de 2 lampjes van de console ook vervangen is 3 min meer werk maar de je toch bezig ben, even mee pakken heb ze gisteren ook vervangen voor 2 blauwe led lampjes en ik had ook geen beeld in mijn info displ en heb ook daar 2 led lampjes in gedaan en ja we hadden weer beeld .

                    succes er mee

                    GRTZ Richard

                    Hee richard! Thx voor je hulp! Ik zal zo snel mogelijk wanneer ik tijd heb is kijken.. Alleen hoe kan ik hem losmaken zie nergens schoreven ofzo? Is het een kliksysteem?

                    #17963633
                    aiydin
                      Lid sinds:
                      31 January 2010

                      nee is geen kliksysteem maar achter de roostertjes in je middenconsol zitten 2 kruiskopschroeven even je roostertjes naar benenen kantelen tot die blokkeren dan even voorzichtig doordrukken en dan zie je ze zitten daar zit ook je info displ mee vast de andere 2 schroefjes zitten achter het plaatje van je luchtcirculatie dit plaatje kan je eruit wippen met een kleine platte schroevendraaier en je moet je radio eruit halen anders kan je je middenconsol er niet uit

                      succes er mee

                      Richar

                      #17963625
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Niet per toeval toch zo’n zekeringetje? ik dacht dat het op nummer 1 en op nummer 19 zit/zat..

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.