Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › klok,datum en temperatuur doet niets.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 december 2011 om 12:27 #17244555
Ik heb dus een tigra maar mijn klok,datum en temperatuur doen het niet. Ik heb al in mijn zekeringenkastje gekeken maar geen zekering kapot. Alle zekeringen zitten erin zover ik weet. Je ziet van die pootjes (houders) waar je de zekering inklik en heb ook lege plekken. Dus waar een zekering inkan zit een zekering. Ik heb het nog niet uit elkaar gehaald dat ben ik van de week van plan maar iemand enig idee of het gewoon helemaal kapot is of zal het gewoon een draadje zijn?
27 december 2011 om 17:44 #17963626Eerst maar de lampjes achterin het display controleren/vervangen. Kun je meteen controleren of de stekker er goed in zit
27 december 2011 om 17:45 #17963627Is het donker? Ofwel komt er geen licht uit of wel licht maar geen tekst?
27 december 2011 om 18:37 #17963628wat je zekeringkasje aan gaat, niet alle zekeringen houders hoeven zekering in. de mijne heeft ook niet alles bezet.
misschien is jou kasje kapot. of de lampjes zijn stuk. wel raar dat de lampjes alle twee in een keer tegelijk kapot gaanGert
27 december 2011 om 20:53 #17963629Ik haal hem morgen is uit elkaar. Het kan indd dat de lampen misschien kapot zijn. Mijn middenconsole verlichting doet het ook niet. Het enigste wat brand is het lampje voor me gevarenlichten en voor me achteruitverwarming.
Als ik aan de0 draaiknop draai voor de felheid van de verlichting zie ik ook niets gebeuren. Weet iemand welke zekering hier bij hoort? In mijn zekeringenkastje kan ik het er niet echt uithalen. Ik zie geen kapotte zekering heb ze er allemaal een keer uitgehaald. Een fototje van waar de zekering hoort te zitten zou ik dan erg dankbaar zijn.
in iedergeval alvast voor jullie hulp!
28 december 2011 om 11:18 #17963630zal gewoon even de info displ eruit halen en gelijk de middenconsole ermee uithalen zijn maar 2 schroefjes extra los te draaien kan je gelijk de 2 lampjes van de console ook vervangen is 3 min meer werk maar de je toch bezig ben, even mee pakken heb ze gisteren ook vervangen voor 2 blauwe led lampjes en ik had ook geen beeld in mijn info displ en heb ook daar 2 led lampjes in gedaan en ja we hadden weer beeld .
succes er mee
GRTZ Richard
28 december 2011 om 11:22 #17963631had ik ook was mijn stekker die niet goed meer vast klikte, zit nu met industriële lijm best wel goed vast zegmaar :afro
29 december 2011 om 19:38 #17963632@aiydin wrote:
zal gewoon even de info displ eruit halen en gelijk de middenconsole ermee uithalen zijn maar 2 schroefjes extra los te draaien kan je gelijk de 2 lampjes van de console ook vervangen is 3 min meer werk maar de je toch bezig ben, even mee pakken heb ze gisteren ook vervangen voor 2 blauwe led lampjes en ik had ook geen beeld in mijn info displ en heb ook daar 2 led lampjes in gedaan en ja we hadden weer beeld .
succes er mee
GRTZ Richard
Hee richard! Thx voor je hulp! Ik zal zo snel mogelijk wanneer ik tijd heb is kijken.. Alleen hoe kan ik hem losmaken zie nergens schoreven ofzo? Is het een kliksysteem?
2 januari 2012 om 21:26 #17963633nee is geen kliksysteem maar achter de roostertjes in je middenconsol zitten 2 kruiskopschroeven even je roostertjes naar benenen kantelen tot die blokkeren dan even voorzichtig doordrukken en dan zie je ze zitten daar zit ook je info displ mee vast de andere 2 schroefjes zitten achter het plaatje van je luchtcirculatie dit plaatje kan je eruit wippen met een kleine platte schroevendraaier en je moet je radio eruit halen anders kan je je middenconsol er niet uit
succes er mee
Richar
10 maart 2012 om 19:59 #17963625AnoniemLid sinds:
1 January 1970Niet per toeval toch zo’n zekeringetje? ik dacht dat het op nummer 1 en op nummer 19 zit/zat..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.