klimaatregeling slaat op hol

Forumindex Forums Modellen Insignia klimaatregeling slaat op hol

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261683
    jeveraer
      Lid sinds:
      6 November 2013

      geachte,

      Mijn Insignia van sept. 2008 ging plots bij het inschakelen van de klimaatregeling op auto als een gek de zaak verwarmen, het werd binnen no-time bloed heet binnen, het systeem reageerde nergens op, ook niet op de temp. draaiknop ook niet op de schakelaars, wel op de schakelaar links onder van de interieur luchthuis houding, wat kan dit zijn? het is twee maal achter elkaar voorgekomen, nu werkt alles weer normaal, maar ik denk dat dit terug gaat komen.

      bvd

      groet,

      Jacob

      #18190192
      NelisZ20LER
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 March 2011

        Ik zou hem eens laten uitlezen, misschien is er een sensor niet helemaal fris meer…

        #18190193
        jeveraer
          Lid sinds:
          6 November 2013

          @NelisZ20LER wrote:

          Ik zou hem eens laten uitlezen, misschien is er een sensor niet helemaal fris meer…

          Dit uitlezen kan dat alleen de dealer?, en waar zit de inplug stekker?

          #18190194
          NelisZ20LER
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 March 2011

            Dat weet ik niet. Universele software kan misschien ook wel. Stekker zit links onder je dashboard.

            #18190195
            alaintrines
              Lid sinds:
              8 July 2012

              Hoi, ik had in mijn insignia exact hetzelfde probleem, na een software update in mei 2013 was het probleem opgelost :thumb

              #18190196
              jeveraer
                Lid sinds:
                6 November 2013

                @alaintrines wrote:

                Hoi, ik had in mijn insignia exact hetzelfde probleem, na een software update in mei 2013 was het probleem opgelost :thumb

                Mijn dank voor de reacties, ik rij langs de dealer voor een software update.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.