kleurverschil deuren vectra gts polijsten?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing kleurverschil deuren vectra gts polijsten?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269981
    AstraOpc040
      Lid sinds:
      30 June 2011

      Goedenavond mede opel rijders.
      Zal mijzelf even voorstellen, mijn naam is martijn en ben sinds 3 weken trotse eigenaar van een vectra gts 1.8, voorheen o.a. astra g OPC, astra g 1.8 sport, 1.6 8v, vectra b2 sedan automaat, corsa b, en als laatst een golf 5 gehad. Maar wegens gezin uitbreiding verwacht ik over ongeveer 3 weekjes mijn eerste zoontje! Vandaar toch een opel en een sportieve maar toch ruime wagen.

      nu heb ik een vraag wat mij sinds vorige week opviel dat er kleurverschil zit in de linker voordeur en de rechter achterdeur, mijn vraag is kan dit met polijsten weer gelijk worden?

      Ik hoor het graag

      #18268483
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Vermoedelijk ooit herspoten dan, dus helaas dan krijg je dat er niet uit gepolijst.

        #18268484
        AstraOpc040
          Lid sinds:
          30 June 2011

          Nee maar bedoel omdat de gespoten delen nog een soort van nieuwe lak is dat je de rest vd auto polijst dat de lak ook weer zijn verse kleur terugkrijgt

          #18268485
          Wess1988
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 January 2014

            Je dak is ook een andere kleur, helemaal blauw man :p

            Ps: Mooie dakraamspoiler :wub

            #18268486
            AstraOpc040
              Lid sinds:
              30 June 2011

              Jaa die vind ik ook net wat sportiever, inmiddels ramen geblindeerd en led kentekenverlichting aangebracht. :thumb

              #18268487
              Wess1988
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 January 2014

                :kewlpics

                #18268488
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Opnieuw laten spuiten en uit laten spuiten zou een oplossing zijn, met polijsten ga je het niet oplossen.

                  #18268489
                  Shane_Astra_g
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 December 2012

                    Helaas is het zo dat bij grijze auto’s het kleurverschil sneller opvalt. Bij mijn grijze astrag is het techterachterscherm opnieuw gespoten. In daglicht geen kleurverschil, maar in het donker is het duidelijk donderder. Dit heeft te maken met het blanke lak, vertelde de schadehersteller. Ze hebben bij mij uit laten nevelen(als ik het goed zeg) helaas blijft het duidelijk zichtbaar.

                    Volgensmij is het bij grijze auto’s bijna onmogelijk om zonder kleurverschil te spuiten. Vooral bij wat oudere auto’s.

                    #18268490
                    AstraOpc040
                      Lid sinds:
                      30 June 2011

                      Ok bedankt zal eens langs een spuiter rijden om te kijken wat die zegt :thumbup

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.