Kleurnummers kadett C

Forumindex Forums Modellen Kadett Kleurnummers kadett C

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259105
    2000
    Moderator
      Lid sinds:
      30 June 2004

      De kogel is door de kerk, ik verwacht binnen 5 weken te starten met het opknappen en volledig overspuiten van mijn kadett. Nu heb ik meerdere kleuren in mijn hoofd en heb al wat kleurnummers. Maar 3 kleuren mis ik nog:

      En het gele deel van deze coupé:

      Er zitten nogal wat verschillen in deze gele kleur, maar ik bedoel wel bovenstaande kleur.

      Als ik me niet vergis zijn dit allemaal standaard kleuren? Graag alleen reageren als je het zeker weet, want ik moet er niet aan denken de verkeerde kleur te krijgen.

      #18158232
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Ik zeg brillant gelb CC op kleuren folders wordt die gemeld als alleen voor de GT/E
        Denk dat de blauwe ZZ is

        #18158233
        Kadett1.2
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 May 2011

          @Andre_Ede wrote:

          Ik zeg brillant gelb CC op kleuren folders wordt die gemeld als alleen voor de GT/E
          Denk dat de blauwe ZZ is

          klopt de bovenste babyblauwe is ZZ Kristalblau of OP219, dus originele Opel kleur van circa 1976 tot 1977 als ik me niet vergis.
          Ook al geven de foto’s niet altijd de juiste tint, ook die foto van het kleurenstaaltje niet.
          Mijn C Caravan word ook deze kleur vrij binnenkort, heb al een litertje in huis.
          Valt in werkelijkheid wel lichter uit als je het mij vraagt.

          #18158234
          CoupeetjeJr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 February 2009

            http://www.opel-infos.de/farbcode.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.