Kleurnummer Waar te vinden?

Forumindex Forums Modellen Corsa Kleurnummer Waar te vinden?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237651
    Vauxhall Corsa
      Lid sinds:
      25 April 2011

      Ik wil de Corsa A aanhanger in dezelfde kleur spuiten als de Vauxhall Corsa en heb daarvoor het kleurnummer nodig. Onder de motorkap staat het typeplaatje en nog een plaatje met een heleboel letters en cijfers, maar welke is het kleurnummer ?

      Wie o wie kan mij dat vertellen?

      #17878580
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Staat er niet iets bij zoals Colourno: ???

        #17878581
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          typeplaatje onderste nummer, staat soms “farbe” “color” bij gaat iets inde aard van 20R of 486 zijn

          #17878582
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Wat Bjorn zegt.
            Typeplaatje vooraan op de balk, direct zichtbaar als je de motorkap optilt. Meestal een zwart en zilver kleurig plaatje wat vast zit met twee popnagels.

            Onderaan staat een regel “Farbe/Color” en daar achter waarschijnlijk een letter, drie cijfers en nog eens drie cijfers.
            De letter is je laksoort (b.v. metalic, mica, etc) en de eerste drie cijfers zijn je kleurnummer. In het Calibra subforum staat een topic met zo’n beetje alle kleurnummers en de relevante kleurnaam.
            Als je met die code naar een spuiter gaat, weet hij genoeg. Je kan ook (als je zelf spuit) die drie cijfercode gebruiken op de Motip website en dan opzoeken met de Colorguide welke spuitbus het precies is.

            De tweede set van drie nummers is je interieurcode. Die bepaalt welk soort interieur er origineel in je auto hoort.

            #17878583
            Vauxhall Corsa
              Lid sinds:
              25 April 2011

              Ik heb het kleurnummer inderdaad kunnen vinden op het typeplaatje.
              Het kleurnummer is Z 372 (Leaf Green)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.