Kleurcode kleppendeksel en d-riem kap?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Kleurcode kleppendeksel en d-riem kap?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208362
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Heeft iemand enig idee wat de exacte originele kleur is van het kleppendeksel, de bougiekap en de d-riem kap?

      #17458002
      a-manta-turbo
        Lid sinds:
        5 March 2006

        dit heb ik ook al eens gevraagd maar helaas kwam er toen ook geen oplossing
        ik hoop dat je nu meer geluk hebt

        #17458003
        InjectTheVenom
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2004

          Alle gaarheid op een stokkie ik ben vergeten te vermelden dat het hier om een C20XE/LET gaat.. Gister laatste werkdag van 2008 gehad haha.

          #17458004
          InjectTheVenom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 December 2004

            origineel gepost door a-manta-turbo
            dit heb ik ook al eens gevraagd maar helaas kwam er toen ook geen oplossing
            ik hoop dat je nu meer geluk hebt

            Een in gezonde staat verkerend exemplaar zou voldoende moeten zijn om een kleurstaat te kunnen laten doen, helaas zijn ze dat bij mij geen van 2en (kwa kleur dan he) :(
            De vraag is dan alleen of de spuiter er een originele kleurcode uit kan laten rollen… de spuiter waar ik altijd naartoe ga als ik iets nodig heb is belukkig bekend met Opels en heeft zelf een nog te restaureren GT staan, dus ik hoop dat hij me meer kan vertellen.

            #17458005
            opelfreak
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Kies eens een ander kleurtje voor de verandering. Ik vind persoonlijk candy-rood wel leuk voor onder de kap. Kleurt leuk bij de vele zwarte onderdelen die er zitten.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.