Kleurcode

Forumindex Forums Modellen Grandland X Kleurcode

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370819
    samson1955
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 February 2005

      Hoi, kan iemand mij vertellen waar ik de kleurcode van mijn GLX kan vinden , op de sticker bij de passagierskant staat alleen maar de VIN en wat KG aanduidingen,ook het type aanduiding erop maar geen kleurcode.

      Ik heb overal al gezocht maar niks kunnen vinden.

      Ben benieuwd. :dank-u:

      Gr Hans

       

      #18370820
      Mokkaatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 October 2018

        In het onderhoudsboekje ?

        #18370821
        samson1955
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2005

          Hoi Mokkaatje , ook daar is niks te vinden , normaal staat het op het typeplaatje maar ook daar is niks te zien,ben via MYOPEL erachter gekomen dat het NOIR PERLA NEGRA MET (513C) is maar kan op internet niks vinden wat daar nu de code van is,beetje raar maar waar :scratch: overmorgen maar eens naar de dealer bellen,vroeger was dit typeplaatje altijd wel te vinden maar helaas , misschien weer iets van Peugeot :yes:

          #18370824
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            [quote quote=18370821]Hoi Mokkaatje , ook daar is niks te vinden , normaal staat het op het typeplaatje maar ook daar is niks te zien,ben via MYOPEL erachter gekomen dat het NOIR PERLA NEGRA MET (513C) is maar kan op internet niks vinden wat daar nu de code van is,beetje raar maar waar :scratch: overmorgen maar eens naar de dealer bellen,vroeger was dit typeplaatje altijd wel te vinden maar helaas , misschien weer iets van Peugeot :yes:[/quote]

            https://www.opel-infos.de/modelle/grandland.html

            #18370826
            samson1955
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 February 2005

              Bedankt voor de link pjotter, ben via deze weg achter de code gekomen,in mijn geval G70 :dank-u:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.