Klets natte mat bestuurderskant C Corsa.

Forumindex Forums Modellen Corsa Klets natte mat bestuurderskant C Corsa.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18550328
    Marpet
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2024

      Hallo,

      Intussen radeloos over mijn Corsa C 1.2 van 2005.

      Ergens links voor lekt er echt veel water naar binnen. Heb echt de plaat van de rembekrachtiger gecontroleerd de deksel van de beruchte zekeringkast onder de voorruit is vervangen.

      als ik een aantal emmers water over de auto laat lopen aan de voorkant geen water te zien aan de binnenkant, echter ging ik laatst aan de bestuurderskant op de dorpel zitten en ineens zag ik een straal water langs de A stijl lopen van achter het dashboard het lijkt nog hoger uit de hoek achter het Dashboard te komen dan ik kan zien omdat daar een ronde buis achter langs loopt. Ook op die blankstalen verstevigingsplaten die aan de linkerkant tegen de A stijl gebout zitten zie ik water en roest sporen. Het komt echt hoog uit de hoek verder is alles 100% droog. Hele bak onder de voorruit al leeg gehad om alle doorvoertulles te controleren ook niets te zien hele paravan bak schoongemaakt en ruitenwisser syst sproeitank enz terug geplaatst.

      als laatste hoop heb de daklijst en de lijst langs de voorruit er af gehad en ook daar niets kunnen vinden. Wat nog over zou kunnen blijven is dat de ruit lekt. Maar dat is een plakruit en ga er toch vanuit dat die niet zomaar begint te lekken.

      intussen de mat weer op de verwarming om te drogen. Wie o wie kent dit probleem en kan mij tips geven waar nog te kijken om deze vervelende natte bende op te lossen.

      alvast bedankt!

      groeten M Peters

      #18550334
      Motormuis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2005

        als je zegt dat het hoger weg komt dan moet je toch gaan denken dat de voorruit het probleem is misschien is die ooit eens vervangen en niet goed geplaatst

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.