Klepstoters te koop

Forumindex Forums Modellen Corsa Klepstoters te koop

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249140
    Looney
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 June 2010

      Hoi,

      Ik heb onlangs een setje goede klepstoters met nokkenassen te koop gezet voor een erg laag prijsje. Deze zijn uit mijn x16xe gekomen en zijn nog erg goed.

      Sindsdien heb ik van 2 verschillenden een mail gehad of de klepstoters ook in een ander blok pasten.. Zelf denk ik van niet maar misschien dat ik het mis heb? Éen van de 2 leek erg zeker van zijn zaak.

      De eerste vraagt of het past in een z16xe uit een astra G;

      De tweede vraagt of/stelt dat de stoters ook in een c20ne (heeft ie ook een reserve set :agent ) of c20xe passen.

      De stoters passen toch alleen in de x16xe en c16xe? Niet eens in de x14xe of niet?

      #18032199
      McKaamos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2009

        Koppen van C16XE, X16XE en X14XE zouden gelijk moeten zijn. Hooguit dat de poorten ietsjes groter/kleiner zijn, en de gemonteerde inlaten zijn onderling verschillend in diameter.

        #18032200
        Looney
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 June 2010

          Oke, dus in principe passen ze dus niet in de z16xe of een willekeurige 2 liter?
          Dan heb ik toch goed gedacht door hem af te raden ze te kopen :angel

          #18032201
          Jurgen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2007

            c20ne en c20xe zijn al onderling heel verschillend. Denk dat de meeste 8v’s uitwisselbaar zijn en zo ook de 16v’s onder elkaar.

            8v:

            http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTRA-NOVA-CORSA-HYDRAULIC-LIFTER-8v-ENGINE-/380272108244″ onclick=”window.open(this.href);return false;

            16v:

            http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPEL-VECTRA-ASTRA-CORSA-HYDRAULIC-LIFTERS-x16-/140634884981″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.