Klachtenafhandeling Opel Nederland

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Klachtenafhandeling Opel Nederland

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18480312
    Corsa Innovation
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 September 2022

      Wij waren een fervent Opel rijder. 6 jaar geleden een uitgebreide nieuwe  Corsa gekocht. Binnen 6 jaar ging de semiautomaat van de Corsa Innovation kapot. De auto had pas 85.000 km gereden. Na onderzoek door de dealer werd geadviseerd deze volledig te vervangen door een nieuwe. Kosten  € 2.250,-. Duidelijk is dat de automaat niet heeft geleverd wat je ervan mocht verwachten. Een levensduur van 10 jaar of 150.000 km is toch wel de ondergrens. Mijn ongenoegen hierover geuit bij zowel de dealer als Opel Nederland. Voorstel gedaan de kosten op basis van redelijkheid en billijkheid te verdelen. 60% koper en 40% Opel. De dealer was het met mij eens om contact op te nemen met Opel Nederland. Na telefonisch onderhoud gaf men te kennen wel iets te willen doen als ook de dealer iets wilde doen. De dealer wilde geen financiële compensatie geven dus was het standpunt van Opel Nederland hetzelfde. Het zal jullie niet verbazen dit ik de houding van Opel Nederland buitengewoon klantonvriendelijk vind. Deze ervaring heeft mij doen besluiten de Opel te verkopen. Fouten in nieuwe constructies of techniek kan. Maar wordt niet geleverd wat je mag verwachten neem dan ook VERANTWOORDELIJKHEID. Blijkbaar is er sinds de franse overname wat veranderd bij OPEL.
      Voor mij een reden om deze ervaring met jullie te delen.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.