Klachten radio opel Karl

Forumindex Forums Modellen Karl Klachten radio opel Karl

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276508
    Carlo1974
      Lid sinds:
      22 May 2016

      Ik heb nu 8 maanden een Karl, heerlijke auto! Alleen wordt ik “gek” van de radio en handsfree bellen. Elke keer ben ik mijn ingeprogameerde radiozenders kwijt. Tijdens het bellen ben ik heel slecht of niet te verstaan bij degene wie ik aan de lijn heb.
      Ben meerdere malen terug naar de dealer geweest, nieuwe microfoon in de auto geplaatst. Daarna een nieuwe radio. Maar het probleem blijft hetzelfde.
      Zijn er meer Karl rijders met deze klacht??
      Hoor graag van jullie!!!

      #18318229
      megasound
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 May 2016

        Ik moet zeggen dat ik dat issue niet heb. Ik heb de intellilink versie.
        Welke radio heb jij dan ?
        m

        #18318230
        K.J.Boudewijn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2016

          Ook wij hebben – sinds de aanschaf in september 2015 – problemen met het multimedia-systeem in onze Opel Karl Cosmo; het multimedia-systeem vergeet de door mij geprogrammeerde voorkeur radiozenders.

          Nadat de Karl diverse keren vergeefs bij de dealer is geweest om de klachten te verhelpen is het multimedia-systeem onder garantie vervangen.
          Jammer genoeg heeft dit geen resultaat gehad; de door mij geprogrammeerde voorkeur radiozenders kan het vernieuwde multimedia-systeem nog steeds niet vasthouden, d.w.z. soms wel, meestal niet…
          Ik heb de klacht weer aangemeld bij de dealer in de hoop dat zij (in samenwerking met de importeur?) een goed werkend multimedia-systeem zullen leveren.

          (Het betreft dus niet het optionele IntelliLink systeem want deze was niet leverbaar toen wij vorig jaar de Opel Karl Cosmo kochten.)

          #18318231
          kobus1960
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 August 2015

            Dit betreft de DAB audio uitvoering, zit tussen de standaard en de intelli-link versie in.
            Nieuwe ontvangst techniek voor auto “radio”, lees je meer gedoe over.
            Ik heb de standaard radio, topding, geen HiFi, maar prima geluid, altijd, overal.

            #18318232
            K.J.Boudewijn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 May 2016

              De genoemde klachten zijn opgelost. Het betreft niet de hier voorgenoemde – vermeende nadelen van DAB+ techniek.

              Wat het wel was; een niet (goed) in geprogrammeerde multimedia-systeem in combinatie met de bijgeleverde auto-sleutel(s).

              Met dank aan de Opel dealer & Importeur kan er nu tot tevredenheid gebruikt worden gemaakt van alle mogelijkheden die het multimedia-systeem biedt (ook de DAB+ radio)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.