kinderzitje en water in de auto

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) kinderzitje en water in de auto

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268682
    saluma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 November 2010

      Ne een kort beraad hier in huis gaan we de Volvo V40 inruilen voor een Zafira die we op het oog hebben.Morgen (maandag 20 okt) gaan we de auto bekijken en hopen dat de we voor de Volvo een leuke prijs kunnen krijgen.
      Nu hebben we in de Volvo een IsoFix systeem zitten.Dit zit tussen de zitting en de rugleuning op de achterbank.
      Heeft de Zafira ook zo’n systeem of moeten we het kinderzitje met de gordel vastzetten?

      #18257950
      Blackbull
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 July 2004

        Zafira A of B?

        #18257951
        saluma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 November 2010

          De Zafira is van 2001.Een A dus?

          #18257952
          Blackbull
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 July 2004

            Klopt, is een A. Zit er helaas niet in als ie van 2001 is..

            http://www.kinderveiligheid.nl/downloads/73.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18257953
            saluma
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 November 2010

              Ok BlackBull jammer.Maargoed,dan gewoon met de gordel.In iedergeval super bedankt voor je snelle reactie!!

              #18257954
              Blackbull
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 July 2004

                Graag gedaan. Succes met de aanschaf. Zijn erg praktische en ruime auto’s en kosten niet veel meer dan de gemiddelde stationwagen. Hopelijk kun je een goede deal maken :thumb

                #18257955
                saluma
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 November 2010

                  Ja ik hoop dat we eruit kunnen komen.
                  Het is eigenlijk heel simpel: Achterin de Volvo daar moet dus de kinderwagen in,maar dat wordt passen en meten.Nu heb ik ook nog een Astra F uit 1996 en daar gaat de kinderwagen met supergemak in.
                  Maar om nou een Astra F erbij te kopen.Nee,dan kiezen we voor een Zafira.Is qau gewicht ietsjes zwaarder dan de Volvo,maar de MRB is hetzelfde.

                  Kort gezegt: de Volvo V40 is een super auto voor lange afstanden.Echt,vorige jaar naar de Ardennen geweest en je stapt heel fris uit de auto.Maar er past niets in.
                  We hebben 2 Labradors,een kleine meid in d’r kinderstoeltje,en dat is teveel voor de Volvo.

                  Ik hou jullie op de hoogte en zal me voorstellen in dit gedeelte als de Zafira op het pad staat.

                  #18257956
                  jurgen boes
                    Lid sinds:
                    30 May 2013

                    in mijn B wel, maar dan zit je wel meteen aan een iets hogere aanschaf prijs.
                    ik weet niet of alle B-tjes het hebben want bij ford weet ik dat je het ook er extra bij nemen.

                    #18257957
                    saluma
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 November 2010

                      Ík moet even mijn vorige berichtje bijstellen.
                      We zijn gegaan voor een Zaira 1.6 16V MAXX uitvoering uit 2004.
                      Ik ga er dan vanuit dat er een IsoFix systeem in zit.
                      Vrijdag aanstaande kunnen we hem ophalen.

                      #18257958
                      saluma
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 November 2010

                        Vandaag de Zafira opgehaalt en de Volvo achtergelaten. :(
                        Er zitten inderdaag een Isofix systeem in de Opel.Het kinderzitje zit eral in.

                        Wel zag ik net dat ik onder de passagiersmat en dan in de ruimte waar het serienummer ingeslagen is,een waterpoeltje.
                        Nu ziet het water er heel schoon uit,niet troebel ofzo,ook ruikt de auto niet muf
                        Zou dit onder het paravaan vandaan komen?

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.