kilometerteller niet meer zichtbaar Astra G 2000

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Astra kilometerteller niet meer zichtbaar Astra G 2000

  • Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 mei 2017om 01:31 door Anoniem.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343127
    Fendi ten Hoeve
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 May 2017

      AL enige tijd is de kilometerteller (incl. dagteller) niet meer zichtbaar. Een groot donker vlak. Astra G van mrt 2000.
      Toen ik hem kreeg had ik heel weinig geld en werd door de garage gezegd dat het een dure reparatie was.
      Maar nu wil ik eigenlijk wel weten wat hij tot nu toe gelopen heeft en hoe ik dat weer zichtbaar krijg. Tips?

      #18343131
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Nou een dure reparatie zal het niet zijn kwestie van een lampje vervangen. Enkel enig wat werk.
        Schijn er maar eens met een zaklamp op als je contact aan staat dan zal het waarschijnlijk wel leesbaar zijn.

        #18343135
        TWA
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2010

          Of wieltje draaien… Rechts onder lichtschakelaar wieltje omhoog draaien aan de lichtdimmer.

          Greetz Emiel

          #18343148
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Lampje stuk, lampje zelf kost maar een paar cent!

            Het dashboard eruithalen is een prullewerkje maar valt best mee hoor. Hier is alvast een engelse video hoe je het doet.

            (het stuur moet er helemaal niet uit, en airbag mag ook blijven zitten! Gewoon de vier schroefjes losmaken van de trim. en dan met de witte hendel het instrumenten paneel losmaken.)

            Indien het schermpje nog steeds niet werkt met nieuwe lampjes kan je bij de sloop gerust een instrumenten paneel voor een tientje ofzo halen. :)

            Kilometer teller is te corrigeren!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.