kilometerteller laag mét dashboard verlichting

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila kilometerteller laag mét dashboard verlichting

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255014
    beko
      Lid sinds:
      14 February 2008

      Hallo,

      Sinds ik eigenaar ben van een meriva A uit 2008 heb ik alleen maar problemen en mankementen met de auto.
      Na problemen met div mankementen (safe lock, airco en andere defecte dingen), is er vandaag weer iets raars gebeurd. Mijn vrouw reed vandaag in de auto en ineens deed de kilometerteller en de benzinemeter het niet meer. Terwijl ze reed bleef de wijzer op 0 en van de benzine ver onder het rode vlak. Mijn vrouw schrok natuurlijk en heeft meteen getankt en na het tanken was alles weer normaal. Ze weet niet wat de benzine stand was vóór het tanken en weet niet of het lampje brandde van de tank (Wat toch wel vaak duidelijk is). Het enige wat ze wel wist, is dat de dashboard verlichting het wel deed.

      Kortom: Ik heb twee vragen, 1.kan het zijn dat de teller uitvalt als de benzine écht bijna op is? (lijkt mijzelf raar), 2.Wat zou het kunnen zijn, een zekering die kapot is of iets anders?

      #18102300
      acor
        Lid sinds:
        12 April 2011

        Indertijd ook eens gehad met mijn Meriva A. Gewoon een foutje bij het starten van de motor. Nadien nooit meer meegemaakt. Niet vergeten dat die wagens volgepropt zitten met elektronica en die durft al eens een steekje laten vallen.

        #18102301
        hans1234
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 December 2012

          ook mogenlijk als battery telaag spaning heeft, gebeurd het ook dan mogenlijk valt de eps weg (stuur bekrachting)hoe oud is de battery ?kan zijn battery pool niet goed of los vast

          #18102302
          mrmonkey
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 February 2006

            Of een kortgesloten cel in de accu

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.