kilometerstand vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kilometerstand vectra c

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265861
    CQPV6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 October 2008

      Hallo,
      Is het bij de vectra-c ook mogelijk om de kilometerstand met opcom te programmeren zoals dat bij een B-vec wel het geval is? ben de menu’s al helemaal door gekomen, maar kon deze optie niet meer vinden. Ik vraag dit omdat mijn kameraad zijn cockpit zo nu en dan uitvalt en we deze willen vervangen… Of is het bij de vectra c zo dat de km-st meeverhuist naar de nieuwe (gebruikte tellerbak)?

      ps met de zoekfunctie hier niks over kunnen vinden.

      bvd voor jullie reacties

      #18233695
      gose91
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 November 2013

        Die optie kwam ik volgens mij wel tegen toen ik zat te hobbyen in de auto van pa en ma. Maar die staat hier niet, dus ik kan het niet voor je nakijken. Nog ff geduld op echt uitsluitsel ;)

        #18233696
        speaker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2007

          Nee . kan niet met opcom, maar voor een paar tientjes zijn er bedrijven zat die het doen.

          #18233697
          CQPV6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 October 2008

            oke, maar als ik er een andere klok inzet, doet ie het dan wel gewoon? en dan staat de km stand van de auto er in waar de klok uit komt?

            Op de teller die ik kan kopen staat nl 20dkm meer als dat de auto heeft gelopen waar die in moet :???:

            #18233698
            jraaf
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 January 2008

              Volgens mij dien je de donor klok met de tech 2 te ‘ontkoppelen’ en dan inlezen in je vec en dan resetten naar de originele stand van je oude klok.
              In ieder geval een Tech 2 activiteit. De vod kan dit en vraagt er rond de 45 euro voor.

              Groet jraaf

              #18233699
              Bartjex88
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 June 2009

                Goedkope vod:) heb hier geprobeerd mijn cv te laten programeren, Lukte niet en 68€ armer:O

                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                #18233700
                ashok1978
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 November 2010

                  @Bartjex88 wrote:

                  Goedkope vod:) heb hier geprobeerd mijn cv te laten programeren, Lukte niet en 68€ armer:O

                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  ik houd niet van de vod.
                  als het ze niet lukt krijg je ook nooit je geld terug.!!

                  had een keer bij de vod €1250 betaald.
                  blijkt het probleem niet te zijn verholpen. :fy1
                  hele discussie… maar geld terug ho maar.
                  uiteindelijk bij een garage geweest… en ja hoor… heeft me toen €275 gekost en t was geregeld… en als dat het probleem niet oploste.. dan kom je toch gewoon terug en krijg je je geld terug.

                  #18233701
                  CQPV6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 October 2008

                    @jraaf wrote:

                    Volgens mij dien je de donor klok met de tech 2 te ‘ontkoppelen’ en dan inlezen in je vec en dan resetten naar de originele stand van je oude klok.
                    In ieder geval een Tech 2 activiteit. De vod kan dit en vraagt er rond de 45 euro voor.

                    Groet jraaf

                    Maar voeren ze de km-stand dan met de hand in of haal je dit uit de ECU of zo…?

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.