Kilometer teller naald trilt

Forumindex Forums Modellen Corsa Kilometer teller naald trilt

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271159
    joop1970
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2010

      Goedenmiddag,

      Heb een probleem met een corsa x16xe, de naald van de kilometerteller, snelheid, trilt heen en weer als je het contact aanzet en blijft tijdens rijden af en toe hangen op 0 en schiet dan ineens omhoog.
      Waar kan dit probleem aan liggen, tellerhuis is al gewisseld, pulsgever ook (biede door goed werkende exemplaren uit een andere x16xe), bekabeling is nagelopen en in orde.

      Is dit een massa probleem?

      #18278769
      xladage
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 July 2008

        kan een massaprobleem zijn.
        kan ook de connector van het dashboard zijn (de stekker die vast zit op de printplaat die de data doorgeeft
        kan ook je dynamo zijn die aan het overlijden is (dit laatste was bij mij de boosdoener toen ik dezelfde symptomen met de toerentellernaald had)

        #18278770
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Is een andere motor in de corsa gekomen, oude corsa had dit probleem niet dus ik zoek het dan meer in de auto
          Connector van tellerhuis had ik idd ook nagekeken maar zat goed, niet iets wat me opviel

          Ga de massapunten maar is nalopen da, die schijnen vaker problemen te geven bij corsa’s

          #18278771
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            Massapunten motorruimte nagelopen, niks veranderd. Weet iemand waar de massapunten in een corsa b interieur zitten?

            #18278772
            combo c tour
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 July 2005

              heeft deze corsa niet gewoon een km-teller kabel?
              deze is waarschijnlijk stuk.

              #18278773
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Nee, is een elektrische teller.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.