kicker installatie voor kadett e

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie kicker installatie voor kadett e

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262985
    mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hoi ik had een een vraag aan de muziek kenners, heb een kadett gsi , en deze is helemaal leeg van binnen nu wil ik van achter muziek in gaan bouwen en kwam deze versterkers en woofers tegen
      http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-speakers-en-versterkers/m758711582-kicker-l7-woofers-4-kanaals-zx650-4-monoblock-zx1000-1.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Is dat wat voor dat geld? Moet mooi en harde base worden of is dit too much. Wil gewoon zuivee en mooie bass maar hoef geen wedstrijden te winnen. Graag jullie mening!

      #18203755
      HardcoreHell
        Lid sinds:
        14 March 2005

        Kijk eens naar de merken sundown, digital designs, ascedant audio of kove.

        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

        #18203756
        mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Owkee want die zijn beter? zuiverder ?

          #18203757
          bpr
            Lid sinds:
            24 July 2010

            heb zelf ook 2 versterkers en subwoofer van kicker, zx2500.1 en de zx650.4 en ronde 15″ subwoofer s15c uit ’98 en het klinkt lekker zuiver, hard en diep allemaal ik ben er zelf heel tevreden mee haal er net geen 140db mee

            en je kan altijd eens vragen of je het mag horen bij hem in de auto als het nog mogelijk is,

            BPR

            #18203758
            mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Owkee ja kon het nog horen zat aangesloten allemaal, lijkt me wel een mooie set al zeg ik hetzelf. Ga van het weekend maar eens kijken

              #18203759
              bpr
                Lid sinds:
                24 July 2010

                succes, en gezien wat er verkocht word gaat het egt wel lekker klinken mits het goed afgesteld is :agent

                #18203760
                mark
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Radio die in de auto was echt ruck, installatie verder zag er goed en mooi uit , als goed werkend heb het maar meegenomen. Zal straks wel goed gaan in de kadett, nu goede speakers en compo setje erbij. Iemand met goede ideeën daarvoor?

                  #18203761
                  bpr
                    Lid sinds:
                    24 July 2010

                    nice… ligt er ook aan wat je budget is, ben zelf heel tevreden over compo setjes van Hertz.
                    heb momenteel JBL GTO ovale hoedeplank speakers en compo setje.
                    denk dat je dan gewoon na een audio zaak moet gaan en daar gaan luisteren na de setjes die ze in die display dingen hebben zitte.

                    #18203762
                    Silence
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 December 2005

                      Mark aangezien je in kloetinge woont raad ik je aan eens langs Car Audio Zeeland in Kapelle te gaan hij kan je heel goed informeren over wat er mogelijk is in jouw wensen en budget en hij hanteerd hele goede service in combinatie met scherpe prijzen, niets is te gek en alles kan.

                      #18203763
                      mark
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        @silence ja daar zat ik nu ook aan te denken , want heb nog radio , compo setje en goede boxen nodig. Ga ik binnenkort dan maar eens informeren.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.