Keyless go probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Keyless go probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276249
    DeMeistah
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 December 2010

      Hallo,

      In mijn H OPC heb ik Keyless go zitten.
      Nu werkt dit geweldig, tot ik gisteren avond na een avondje weg de auto wilde starten, hij startte in principe goed maar begon te piepen, ik dacht dat er nog een deur open stond maar dit was niet het geval, daarna zag ik op het dashboard het lampje van de keyless go knipperen.

      Thuis aangekomen even in het boekje gekeken en daar staat dat als hij knippert bij het starten de kans groot is dat hij het de volgende keer niet meer doet??
      Vanmorgen gaan werken en deed het gelukkig nu wel zonder problemen.

      Is dit zo simpel dat er een nieuw batterijtje in moet of krijgt het systeem kuren? Kan ook eenmalig zijn door een slecht signaal natuurlijk maar ik wil niet sochtends voor verassingen komen te staan.

      #18316798
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Allereerst het batterijtje vervangen, die hebben niet het eeuwige leven.
        Dan pas verder kijken als dat niet helpt

        #18316799
        DeMeistah
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          Kan ik die zelf vervangen? niet dat hij opnieuw ingeleerd moet worden als de batterij eruit is geweest?

          #18316800
          Patje OPC
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 November 2015

            Ja, je kunt de batterij zelf vervangen, heb ze ook zelf vervangen bij mijn vorige OPC. Die had ook keyless entry.
            Maar als ik het goed voor heb moet je dit binnen 30 seconden doen anders moet je hem terug laten inlezen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.