kapotte verwarming

Forumindex Forums Modellen Corsa kapotte verwarming

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216680
    koene
      Lid sinds:
      25 January 2010

      Ik heb een corsa D van 2006 en de verwarming blaast niet meer heeft er iemand een idee wat de oorzaak kan zijn

      #17599728
      corsageak
        Lid sinds:
        28 October 2009

        uuhm kan zijn dat je knop kaduuk is of je sensor. wel kut zo met die kou :|

        #17599729
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          kachel motor kapot of de weerstand? Blaast ie wel in stand 4 of in geen enkele stand?

          #17599730
          mvm070
            Lid sinds:
            24 January 2010

            Ik heb er ook last van maar bij mij doet alleen standje 4 het wel de rest niet.
            Ik zouw me weerstand moeten vervangen maar waar zit die?

            #17599731
            OrangeArrow
              Lid sinds:
              18 February 2007

              wat bij corsa d veel voorkomt, zijn 2 dingen: kachelbediening (knoppen) kapot, breekt er aan de achterkant een stuk af waardoor de kabel niet meer op en neer gaat (alleen corsa zonder ecc) en bij corsa met ecc breekt er inwendig in het kachelhuis een as af… liggen er ineens 2 tandwielen bij je pedalen…

              #17599732
              OrangeArrow
                Lid sinds:
                18 February 2007

                origineel gepost door mvm070
                Ik heb er ook last van maar bij mij doet alleen standje 4 het wel de rest niet.
                Ik zouw me weerstand moeten vervangen maar waar zit die?

                denk dat jij geen corsa d hebt??? makkelijker als je vermeld welk type je wel hebt, kunnen de mede forumers hier je verder helpen… Als t een a of een b is, zit ie onder de parrafant, op de kachelmotor… Bij een c weet ik t eigenlijk niet…

                #17599733
                corsageak
                  Lid sinds:
                  28 October 2009

                  kachelmotor zit geloof ik bij de c ook onder je parafaan plaat daar zit hij bij de meeste auto`s wel je kachelmotor dan weerstand zit er indd vlakbij of erop.
                  mocht hij NIET onder je parafaan zitten dan moet je achter je blok zoeken daar zit hij anders.

                  maar ik voormoed bij een C dat hij gewoon onder je parafaan zit ;)

                  suc 6

                  #17599734
                  Blue Corsa
                    Lid sinds:
                    2 August 2009

                    of een zekeringetje had ik laatst met de kachel

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.